16 Reacties
4 jaar geleden
Wij zijn gisteren een frisse neus gaan halen. Wat een ideale pakken! Onze kinderen dragen een joggingsbroek en longsleeve eronder. Verder wantjes en een sjaal/ muts
4 jaar geleden
Zo fijn die ielm pakjes! Wij doen haar gewone kleertjes er onder aan en een stoffen winterjas er onder.
Muts, shawl, handschoenen en laarzen en ze is klaar om te gaan!

4 jaar geleden
Onze zoon draagt zijn herfstjas eronder !! Vind het een heerlijk pak! Hij rolt graag door het gras en heeft nooit natte kleren! Alleen vind het voor straks als het echt koud koud wordt wat lastig … Heb ook zijn winterjas er wel eens onder gedaan maar dat speelt toch net wat moeilijker had ik het idee … dus voor straks de echt koude dagen lijkt het me aan de beentjes toch koud, nog mama’s die dit hebben?

4 jaar geleden
Is het dunner dan ik had verwacht als iedereen een jas er onder aan doet🙈 Ben je dan toch niet geneigd om ze gewoon een winterjas aan te doen omdat dat sneller aantrekken is🤔 Ookal lijkt het mij wel super omdat mijn zoontje nog wel eens neerploft tijdens het lopen of af en toe nog omkukelt :)
4 jaar geleden
Reactie op MaaikeSev
Is het dunner dan ik had verwacht als iedereen een jas er onder aan doet🙈 ...
Ligt eraan waarvoor je naar buiten gaat denk ik! Als wij de hond uit gaan laten gaat hij echt niet in vol pak, maar als hij buiten gaat spelen dan wel!
Het is geen ski pak, dus denk dat het vooral in het na- en voorjaar een musthave is. Zodra die kids nat zijn is de pret er gauw af en daar werkt dit wel ideaal tegen
4 jaar geleden
Reactie op MaaikeSev
Is het dunner dan ik had verwacht als iedereen een jas er onder aan doet🙈 ...
Ik vind een jas nu echt niet nodig eronder. Het is gevoerd met fleece en winddicht. Straks in de sneeuw gaat er wel een warme broek en jas onder.
Wij gebruiken het pak als we naar een (natuur)speeltuin gaan of op het gras. Ze spelen echt heel anders als wanneer ze alleen een jas dragen, met de billen op de grond is dan ook erg koud.
4 jaar geleden
Oh dit vroeg ik mij nou ook af. Wil er eentje komende week kopen. Aangezien mijn zoontje hele tijd zelf wil lopen en afgelopen week in een plas regen viel. 😂
Vallen ze gewoon op maat?
4 jaar geleden
Reactie op Backcorner2020
Oh dit vroeg ik mij nou ook af. Wil er eentje komende week kopen. Aangezien ...
Je kan wel een maat groter nemen. Dan doen ze er langer van en kan er ook nog wat onder.
4 jaar geleden
Reactie op MaaikeSev
Ik heb in maat 92 gekocht en hij heeft nu maat 86 alleen ik lees nu online ...
Helemaal goed! De dikke biezen bij de enkels en polsen houden het pak goed op hun plek.
4 jaar geleden
Reactie op Jaimy Weterings
Je kan wel een maat groter nemen. Dan doen ze er langer van en kan er ook n ...
Oké dank je wel. Koop ik maat 92
4 jaar geleden
Reactie op MaaikeSev
Ik heb in maat 92 gekocht en hij heeft nu maat 86 alleen ik lees nu online ...
Altijd lastig met online bestellen!
4 jaar geleden
Ik vroeg me dit precies af laatst! Dit was hun eigen antwoord wat ik op hun pagina had gevonden.