47 Reacties

5 jaar geleden

Zelf gemaakte maaltijd salades, fruit salades, soep

5 jaar geleden

Salade op verschillende manieren, koude macaroni schotel

5 jaar geleden

Vandaag frietjes en morgen maak ik een koude macaroni salade

5 jaar geleden

Gewoon lekker makkelijk macaroni salade. Aardappel bolletjes of schijfjes sla vlees wat snel klaar is pizza meloen salade visticks weet ik allemaal🙊 eieren

5 jaar geleden

Vanavond bbq, ik eet veel watermeloen tussendoor. Eet veel fruit, en musli met yoghurt

5 jaar geleden

Meloen, soep en panninis. Ow en stokbrood met stokstokjes (zo noemt mn zoontje de satestokjes😅)

5 jaar geleden

Wokken :-) snel klaar en voedzaam

5 jaar geleden

Ik ben een koude pasta salade aan het voorbereiden. De pasta is aan t koken. Vanavond aanvullen met crème fresh, komkommer, tomaat, ananas, appel etc lekker fris!

5 jaar geleden

Niet zoveel haha voornamelijk veel drinken!

5 jaar geleden

Hier ook koude pastasalade of gemengde sla met tonijn en stokbroodje met salade

5 jaar geleden

Veel ijsjes 😁

5 jaar geleden

Vanmorgen cornflakes met koude melk, als lunch 3 crackers met cottage cheese en komkommer en een paar stukjes galiameloen. Vanavond eten we gegrilde zalm met koude garnalen salade 😁

5 jaar geleden

Hier elke dag een lekker ijsje!

5 jaar geleden

Vanavond salade: koude pasta, rucola mix, rode ui, avocado, cherrytomaatjes, komkommer, stukjes gebakken kip en feta kaas. Daarover een beetje olijfolie met geperste knoflook.

5 jaar geleden

Wat een inspiratie. Jaloers😉. Ik kom niet verder dan aardappels met sla of gewoon bami. Moet nog boodschappen doen, zooo geen zin in. Dus wordt misschien wel gewoon brood 🙈

5 jaar geleden

In de tuin alles op de bakplaat/BBQ moet er niet aan denken om nu binnen boven een hete pan te staan.

5 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Hier ook koude pastasalade of gemengde sla met tonijn en stokbroodje met sa ...
Ooooooh tonijn.. 😍😍😍😍 Ik moet nog heel even wachten totdat ik dat weer mag

5 jaar geleden

Koude pastasalade met veel vers fruit: mango, meloen, banaan, aardbei, druif en gerookte kip of hamblokjes en mozzarella. Beetje halfvolle mayo er door en balsamico-azijn 😋😋😋

5 jaar geleden

Of dit:

5 jaar geleden

Wij hebben 4 x in de week hello fresh (zodat mijn vriend de recepten ook kan maken als ik geen puf heb). Daarnaast vaak yoghurt of smoothie in de ochtend en in de middag vreet ik mij vol met 3 of 4 boterhammen🤓