112 Reacties

3 jaar geleden

Genietenn!! Rest komt vanzelf! 😍🥰

3 jaar geleden

Carpaccio eten 😂

3 jaar geleden

Reactie op lindacgk

Carpaccio eten 😂
Sowieso en biefstuk bleu😂😂

3 jaar geleden

Lekker eten!!! Ik heb zwangerschap-diabetes en mag heel veel dingen niet eten!!😭

3 jaar geleden

Lekker cocoonen met het gezin.

3 jaar geleden

Broodje filet american eten en een zacht gekookt ei 🤤🤤

3 jaar geleden

Genieten van mijn gezinnetje. Familie bezoekjes en heel veel sushi & Carpaccio eten.

3 jaar geleden

Sushi eten🤤

3 jaar geleden

1. Filet américaine 2. Veel slapen en een nieuwe ritme vinden 3. Vakantie plannen (die eigenlijk overmorgen zou zijn)

3 jaar geleden

Ik heb echt zin in broodje file American dus stuur mijn vriend lekker naar bakker Bart... Maar natuurlijk ook genieten!

3 jaar geleden

1. Carpaccio en bief (medium) eten 2. Een half zacht gekookt eitje eten 🙈 3. En natuurlijk genieten van ons kleintje!! 💖

3 jaar geleden

1. Filet américaine 2. Veel slapen en een nieuwe ritme vinden 3. Vakantie ...
Veel slapen? Met een newborn baby?

3 jaar geleden

de eerste paar uur denk ik de kleine niet afgeven aan een ander(of met moeite)😂😂 genieten en dingen eten wat ik nu niet mag hebben

3 jaar geleden

Gerookte zalm, filet american!!! En heel veel genieten van mijn complete gezin ❤ Maar ook een paar weken herstellen van de keizersnede in de hitte😅

3 jaar geleden

Dit topic is bedoelt voor activiteiten... 😁🌱🌲🌴 Er is een topic voor wat ga je als eerste eten drinken.

3 jaar geleden

Reactie op Tinkerbellos

Gerookte zalm, filet american!!! En heel veel genieten van mijn complete ge ...
Hier ook weer (3e) keizersnede, bleh.. ben benieuwd hoe dat herstel nu gaat.

3 jaar geleden

Ik blijf dan nog even thuis tot ik hoor dat het land weer eens corona vrij is en ik veilig op straat kan gaan met mijn zoontje. Ik wil geen risico's nemen.

3 jaar geleden

Heel veel knuffelen met de kleine en wandelen!!!

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Dit topic is bedoelt voor activiteiten... 😁🌱🌲🌴 Er is een topic voor wat ...
Eten is een activiteit toch? 😜
Een gat in de lucht springen 😂 En lekker in de tuin genieten van ons gezin . Zwembadje voor de andere kindjes en genieten van men kleintje ❤️