13 Reacties

4 jaar geleden

Ik zal beginnen: - 1 unisex pakje maat 50/56 - 2 witte rompertjes maat 50

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb een 9maanden boek gekocht waar ik voor mezelf van alles in kan bijhouden! Verder durf ik nog niet echt iets te kopen, volgende week de eerste echo en vind dat zo spannend.

4 jaar geleden

Ik ben 8+5 weken en durf ook nog niks te kopen. Heb enkel zo’n 9 maanden boek om alles in bij te houden. En zo’n borstvoedingskussen omdat ik niet meer op mijn buik kan liggen (net of er ligt een ei tussen mij en het bed). Eind januari 12 weken echo en NIPT test.... Dan durf ik pas rond te kijken.

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapskussen gekocht voor de zware nachten, een paar zwangerschapsbh's (want in die laatste weken zijn ze écht al mega gegroeid😅 en pijnlijk) en een 9 maanden boek. Wel heb ik met kerst mijn vriend een shirtje gegeven voor de baby met " i love papa " en een boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"

4 jaar geleden

3 pakjes, wat prullaria om mijn zwangerschap aan te kondigen, 6 zwangerschapstesten, en idd een grotere bh 😂 verder 2 kadootjes gehad met slabbetjes, spuugdoekjes, een knuffel en slofjes

4 jaar geleden

Een wiegje, maxicosi hoezen, maxicosi gekregen, de hippe papa box voor m’n vriend, rompertje, pakje, mutsje🙈🙈🙈 eindelijk mocht ik na anderhalf jaar wachten haha!! En gekregen; rompertjes, sokjes, truitje, invulboeken, knuffeltjes🥰

4 jaar geleden

Reactie op ZoeJ

Ik zal beginnen: - 1 unisex pakje maat 50/56 - 2 witte rompertjes maat 50 ...
Update: Dit is wat we nu gekocht hebben: - 1 unisex pakje maat 50/56 - 2 witte rompertjes maat 50 - 9 maanden dagboek - papa - boekjes

4 jaar geleden

Reactie op ZoeJ

Update: Dit is wat we nu gekocht hebben: - 1 unisex pakje maat 50/56 - 2 wi ...
Papa boekjes zijn boekjes voor papa (mijn vriend dus) over het vaderschap☺😍

4 jaar geleden

Ik heb de 20e en extra echo in het ziekenhuis (herhaalde miskramen, dus extra echo's). Ik wil daarna voorzichtig dingetjes kopen. Ik was gisteren op een verjaardag van mensen die het weten van ons, en die hadden heel lief en boekje en een slabbetje als cadeautje. Omdat ik zelf nog niks gekocht had schrok ik even, het wordt wel heel echt allemaal nu..... Maar bij een goede echo ga ik de 21e denk ik als eerste baby sokjes of schoentjes kopen!

4 jaar geleden

Meer kleertjes, hydrofiele luiers en een dekentje 😄

4 jaar geleden

Ik ben nu pas 9+2, dus heb nog niet veel gekocht. Wel al wat leuke kinderkleding via Ali, omdat dat er toch even over doet voordat het hier is (en toch geen rib uit mijn lijf is hsha). Daarnaast heb ik voor de verjaardag van mijn man naast een "écht" cadeau ook een grappige romper met leuke sokjes gekocht :p

4 jaar geleden

Wij hebben lekker warme sloffen gekocht (zie profielfoto) om onze zwangerschap te vieren. Verder zal er in de loop van de maanden een ikeabed o.i.d. komen die als cosleeper mag dienen. De rest heb ik van de andere kinderen nog. Ik moet alle dozen met kleding eens bij langs wat nog goed is, en wat niet. Oja, en elk kind heeft zijn eigen eerste kleertjes gekregen, dus deze ook.

4 jaar geleden

Nog helemaal niks. Wil eerst weten of alles goed is. Ivm dat het eerder al eens mis is gegaan. We hebben afgelopen week echo gehad en kloppend hartje gezien. Nu 3 weken wachten en hopen dat alles met de 11 weken echo alles goed is.