41 Reacties

4 jaar geleden

Volgens mij niet meer dan een boterham per dag. Als je de zwangerhap app download kun je altijd even checken en daar staat bij sommige dingen ook bij in welke mate het evt wel mag:)

4 jaar geleden

Je moet de app zwangerhap downloaden. Daar staat alles precies.

4 jaar geleden

De app ZwangerHap is erg handig. Daar kan je zien wat je wel en niet mag eten :)

4 jaar geleden

Ik heb ook de zwangerhap. Erg handig. Afgelopen vrijdag aan de medische verloskundige gevraagd of pathe of leverworst mag. Nou dat mag inderdaad. 1 boterham per dag of om de dag. Gewoon genieten van je leverworst of pathe hoor, dan gebeurt er niks. Pas bij overmatig gebruik...........

4 jaar geleden

Super bedankt voor jullie reacties!! Ik ga het nu gelijk downloaden. Ik eet het meestal ook maar 1 of 2 broodjes om de dag te beginnen zodat ik niet de hele dag hoef over te geven

4 jaar geleden

Ik heb ook de zwangerhap app. Ik eet vegetarische smeerworst, maar dat moet je natuurlijk wel lekker vinden. En inderdaad anders 1 maal per dag normale smeerworst. Hoop dat het snel minder wordt.

4 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Volgens mij niet meer dan een boterham per dag. Als je de zwangerhap app do ...
Ik heb een folder van de Gynaecoloog en ik mag 4 tot 7 boterhammen per dag 😊! Dus niet meer dan 1 boterham per dag lijkt me wat weinig.

4 jaar geleden

1 boterham per dag? Ik eet serieus wel 6 broodjes pindakaas....

4 jaar geleden

Reactie op Twins2020

Ik heb een folder van de Gynaecoloog en ik mag 4 tot 7 boterhammen per dag ...
4 tot 7 boterhammen per dag met roompate? Want ik heb dus net 2 broodjes gegeten.. heb al gelijk een beetje stress want op die app staat dus ook dat t eigenlijk niet was maar als je t doet dan 1 per dag of om de dag...

4 jaar geleden

Reactie op Baby JVerbeeten

4 tot 7 boterhammen per dag met roompate? Want ik heb dus net 2 broodjes ge ...
Ohhhh het gaat om de roompate.... ja dat weet ik niet. Kan je niet wat anders proberen op je broodje? Volkoren brood is gewoon goed voor je momenteel!

4 jaar geleden

Reactie op Baby JVerbeeten

4 tot 7 boterhammen per dag met roompate? Want ik heb dus net 2 broodjes ge ...
Ik heb het over het algemeen. Dus gewoon 4 tot 7 boterhammen 😊! Ik eet per dag zo een 4 boterhammen met verschillend beleg. Eet sowieso geen paté etc

4 jaar geleden

Ohhhh het gaat om de roompate.... ja dat weet ik niet. Kan je niet wat ande ...
Ja we gaan zo maar naar de winkel om iets anders te halen ipv roompate... durf t gelijk niet meer echt te eten

4 jaar geleden

Ik vind het romige zo lekker op dit moment, ben blij met pikante humus!

4 jaar geleden

Je mag 1 boterham per dag met paté. Dit komt omdat hier vitamine a in zit en daar mag je niet te veel van binnen krijgen. ( afgelopen dinsdag door verloskundige verteld )

4 jaar geleden

Heb je de ZwangerHap app al? Die is heel handig daar kan je dit soort dingen inchecken. Er staat over roompate in dat je het niet teveel mag eten ivm de lever dat erin verwerkt is voor je vitamine a gehalte

4 jaar geleden

Ik wil graag weten welke kaas mag ik eten want sommig zit in rauw melk

4 jaar geleden

Reactie op Muna

Ik wil graag weten welke kaas mag ik eten want sommig zit in rauw melk
😉

4 jaar geleden

Ik heb een app waar je alles kan vinden wat je wel en niet mag heel handig het heet zwangerhap

4 jaar geleden

Ik raad je echt de vegetarische paté van Unox aan. Hoef je ook geen rekening te houden met hoeveel broodjes op een dag je met dat spul eet en het smaakt precies hetzelfde. 😃

4 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Ik raad je echt de vegetarische paté van Unox aan. Hoef je ook geen rekenin ...
Ja echt smaak die hetzelfde als de gewoone? Dat zou echt top zijn😍🙈