78 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even mee :D

3 jaar geleden

Ik volg mee, zou hier ook beter mee beginnen... 36w 1dag. 🙈

3 jaar geleden

Ik heb 2 pakjes. 2 mutsjes. En 2 overslag rompers. Deze zijn na mijn mening echt heel fijn. Voor de partner schoon ondergoed, sokken, schoon t shirt en een lekkere joggingbroek. Voor mezelf 2 pyama's. Bevallings t-shirt. Tandenborstels. Borstel. Labello. Dextro. Dagcrème. Geen make up, heb je toch geen tijd voor als de kleine geboren is. Owja en een eigen speen/flesje.

3 jaar geleden

Ik lees mee, heb er een paar warme sokken, labello, cord ring, pyjama jurk, medela kleurboek en potloden, verlengsnoer, lange hdmi kabel en mediaspeler. Maat 42-44-46-50-56 kleding mee 😆 badslippers en normale pantoffels, powerbank, toilet artikelen, set pyama en schoon ondergoed voor manlief en voor mij zelf een stuk of 2/3. Komt de voedingskussen straks bij, maxi cosi, camera en accu van camera

3 jaar geleden

Oja, fopspeen, spuugdoekje, geen druivensuiker want die hebben ze bij ons gwn op de kamer id la. Wel wat snoepgoed mee voor de man...nog zo’n tepel rust hoed achtig iets en een voedings bh en shirt.. dst was het wel volgens mij 🤪

3 jaar geleden

Lippenbalsem, contant geld voor eventueel een rolstoel, voedingsbh's, ruim ondergoed voor na de bevalling (waar je kraamverband in past), doucheproducten, broek + shirt voor na de bevalling, shirt om in te bevallen, paspoort, zorgpasje, oplader met lang snoer, sokken, pantoffels 😊 Voor de kleine: - eigen flesje - speentje - luiers (hebben ze wss ook in het ziekenhuis maar voor de zekerheid) - 3 pakjes - wikkeldoek - XXL hydrofiele doek - 2 paar sokjes - krabwantjes - vestje - voeding (zodat ze niet in het ziekenhuis bijv hero krijgen en thuis nutrilon) - Sudocreme Ik heb sowieso teveel ingepakt 🙈! Maar liever teveel dan te weinig 🤣!

3 jaar geleden

Onderhoed en maandverbanden zoiezo comfortabele kleding voor jezelf en toiletgerief voor jezelf en voor je baby elke dag een pakje en voor int ziekenhuis pak je iets comfortabel eenmaal je thuis bent kan je speciaal gaan doen 😉 eventueel wel een slabbetje met de naam op kunnen ze het niet gauw verwisselen daar heb ik altijd de schrik voor

3 jaar geleden

Ik heb 2 setjes 2 rompers 2x sokjes speen knuffeldoekje omslagdoek slofjes jasje voetenzak in mijn maxicosi. Voor mij zelf labello shampoo condationer tandpasta tandenborstel borstel crème deo make-up doekjes t-shirt om in te bevallen pyjama pak slippers voor onder de douche sokken stretch onderbroekje die je ook in het ziekenhuis krijgt zitten het lekkerst en een huispak om naar huis te gaan iets te eten en drinken en telefoon oplader 2.50 losgeld voor de rolstoel en mijn ziekenfonds papieren de rest krijg je allemaal in het ziekenhuis!

3 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Ik heb 2 setjes 2 rompers 2x sokjes speen knuffeldoekje omslagdoek slofjes ...
En een sport BH

3 jaar geleden

Het is wel een klein beetje afhankelijk van waar je bent (NL of BE) en hoe lang je moet blijven natuurlijk. Als je gewoon poliklinisch bevalt en alles is goed kun je met een uurtje of 4 al weer weg zijn en heb je wat minder nodig. Ik verwacht zelf dat ik wel even moet blijven en red het niet eens met 1 tas🙈. Spulletjes voor mn vriend: 2 paar sokken, 2 shirtjes, 2 onderbroeken, snoepjes, flesje drinken, toiletartikelen en iets zodat hij zich kan vermaken.. Voor mij een shirt om in te bevallen, een schoon nachthemd, kort broekje (wijd) en een lange trainingsbroek, een wijd tshirt en ook hempjes, bh, onderbroeken met extra ruimte voor de mega matrassen, toiletspullen, handvreme, labello, elastiekjes, dikke sokken, gewone sokken, pantoffels, slippers, iets om in naar huis te gaan. Nu verwacht ik een tweeling dus ik heb voor ieder kindje 2 setjes per maat en dan 2 maatjes en van elke maat ook nog 4 rompertjes (voor t geval dat), reserve mutsjes en sokjes, dekentjes, knuffeltje, speentje, maxi cosi, xxl hydrofiele doek en 2 kleintjes ook voor het geval dat. Aquarius, energierepen en mini marsjes en twixjes.

3 jaar geleden

Ik wil thuis bevallen dus heb de ziekenhuis tas denk ik iets anders ingepakt. Er zit in: Kleding voor na de bevalling Extra grote onderbroeken 1 setje voor baby 50/56 Extra rompertje, sokjes en muts Vestje voor baby Deken voor baby Paar luiers Hydrofiele doek groot Schoon shirt en ondergoed voor mijn vriend Douchespullen Make up Slippers Badjas Dextro energy Pakjes drinken Muesli repen 😃

3 jaar geleden

Bij mijn eerste had ik veel te veel gepakt, nu 1 compleet setje voor baby en een comfortabele set voor mezelf, een omslagdoek, Maxicosi met voetenzak, wat toiletspullen en verder niets bijzonders. Kraamverband, luiers etc. Hebben ze daar ook en als ik meer nodig heb omdat ik langer moet blijven haalt mijn partner het wel thuis

3 jaar geleden

Ik had als tip nog meegekregen van vriendin om ook druivensuiker mee te nemen. Snelle oppepper voor moest je een dipje hebben tijdens de bevalling 😊

3 jaar geleden

Ik krijg een geplande keizersnee dus heb me koffer ingepakt alsof ik op vakantie ga maat leggings en shirts 🤣 en 5 setjes voor de kleine ..verwachting is toch wel 4 dagen zh dus beter te veel als te weinig 😇

3 jaar geleden

Waar ik dan ook weer niet wijs uit wordt is dat kraamverband🤣 in mijn pakket vind ik kraamverband en inlegverband... de verpakking zegt dat inlegverband is voor ne de bevalling en later pas het kraamverband🤷🏼‍♀️ moet ik het nu beide inpakken of alleen de inleg? En om nou het hele pak mee te nemen lijkt me ook wat overbodig... iemand een idee?

3 jaar geleden

Reactie op Yvette1984

Waar ik dan ook weer niet wijs uit wordt is dat kraamverband🤣 in mijn pakk ...
Je krijgt dat in het ziekenhuis🤗

3 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Je krijgt dat in het ziekenhuis🤗
Is dat altijd zo? Waarom zetten ze dat dan op die verdomde lijstjes🙈

3 jaar geleden

Reactie op Yvette1984

Is dat altijd zo? Waarom zetten ze dat dan op die verdomde lijstjes🙈
Ben je van NL? Ik weet van de 4 ziekenhuizen in mijn omgeving (NL) dat je ze krijgt. Net als luiers, flesvoeding (mocht je dat willen geven) en sudocreme enzo.

3 jaar geleden

Reactie op Yvette1984

Is dat altijd zo? Waarom zetten ze dat dan op die verdomde lijstjes🙈
Omdat het in een kraamhotel wellicht weer anders is? Ik bij de 1e in zkh ook alles kunnen gebruiken. Tot hydrofiel doeken en Spuugdoekjes flesvoeding kraamverband etc aan toe.

3 jaar geleden

Reactie op mamavantweemeiden

Bij mijn eerste had ik veel te veel gepakt, nu 1 compleet setje voor baby e ...
Is de voetenzak voor de maxicosi nodig in augustus? Of is dekentje dan voldoende?