8 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag ook net 11 weken. Ik slaap de laatste weken heel slecht en heb niet de indruk dat het snel zal verbeteren... Qua misselijkheid ben ik enkel 's avonds heel slecht...Misschien heeft dat ook iets met mijn slaap te maken. En nog steeds ongelooflijk moe 😴😴 ik hoor en lees overal dat het vanaf week 13 wel beter wordt die vermoeidheid 🤷🏼‍♀️🤞🏻

4 jaar geleden

Misselijkheid kan helaas aanhouden tot de 16weken. Omdat dan echt pas het hcg hormoon afneemt. Tot die tijd helaas nog even doorbikkelen. Ik ben nu 7 +4 en ben de hele dag door misselijk. En krijg geen medicatie van de huisarts 😭 dus ook ik moet helaas doorbikkelen 😫

4 jaar geleden

Ik ben op dit moment 10+5 en ben al sinds ik zwanger ben enorm moe (kan er ook mee te maken hebben dat ik zwanger ben van een tweeling). Misselijk en maagzuur heb ik echt pas last van sinds 3 a 4 weken. Maar neemt ook niet af, het word juist alleen maar erger. Let's hope dat het na de 12 a 13 weken beter word 🤞

4 jaar geleden

Ik hoop elke week dat het minder wordt (lees: wegblijft) maar er blijven van die dagen bij dat je het liefst de hele dag in bed blijft liffen. Succes allemaal! Hopelijk kunnen we snel allemaal (alleen maar) genieten 😊

4 jaar geleden

Reactie op LarissaElise

Misselijkheid kan helaas aanhouden tot de 16weken. Omdat dan echt pas het h ...
He bah, in mijn hoofd hoopte ik er na 12 toch echt van af te zijn. Ben nu 9+2 en vrijdag gestart aan mijn tweede sessie emesafene.

4 jaar geleden

Reactie op LarissaElise

Misselijkheid kan helaas aanhouden tot de 16weken. Omdat dan echt pas het h ...
Hoezo krijg je geen medicatie ?

4 jaar geleden

Nu 11 weken. Ben wel moe maar niet misselijk of iets. Wel 3 dagen laat van onderbuikpijn steken precies in het midden onder je navel. Heeft iemand dit ook?

4 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Hoezo krijg je geen medicatie ?
Volgens protocol moet ik eerst gember tabletten slikken. Maar ik ben maar is gaan rond zoeken. Blijkt dat er ook veel vrouwen misselijk worden van de Davitamon vitamines. Ben ik nu mee gestopt. Slik nu foliumzuur van de Kruidvat. En ben echt een heel stuk minder misselijk. Gelukkig 😁