150 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BabyKlok

7-8-20 bevallen van ons zoontje en nu 6 wkn zwanger 😊
Wij lopen gelijk!😁

2 jaar geleden

Wij lopen gelijk!😁
Ah leuk! Wens je een goede zwangerschap 😊

2 jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Ah leuk! Wens je een goede zwangerschap 😊
Jij ook!

2 jaar geleden

Wij lopen gelijk!😁
Jouw eerste of?

2 jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Jouw eerste of?
Nee de 2e :)

2 jaar geleden

Reactie op BabyKlok

7-8-20 bevallen van ons zoontje en nu 6 wkn zwanger 😊
Wat leuk, wij lopen qua eerste en tweede bijna gelijk :) mijn zoontje is van 10-8-2020 en ik ben nu ongeveer zeven weken zwanger.

2 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Wat leuk, wij lopen qua eerste en tweede bijna gelijk :) mijn zoontje is va ...
Wat toevallig 😁

2 jaar geleden

11_08_2020 is onze Nina geboren en 2 december uitgerekend van een meisje 🤗 ook niet gepland.. manlief moest erg aan het idee wennen dat er zo snel weer 1 bij kwam .. mijn lichaam ook.. deze zwangerschap is erg zwaar , blij als het voorbij is🥰🥰

2 jaar geleden

Wil helaas niet zo snel lukken als bij onze dochter die geboren is op 17-08-20. Hoop dat t snel raak is 🙏🏼

2 jaar geleden

Wat leuk allemaal! 14.08.2020 bevallen van 1e zoontje. Nu 21 weken zwanger van een dochtertje 🤰🏼🤎

2 jaar geleden

Wij zijn er ook eindelijk weer aan toe. Ongeveer een maand geleden gestopt met de minipil. Ben wel bang om niet ongesteld te worden want geef nog steeds uitsluitend live borstvoeding. Hoop dat het toch snel op gang komt 🤞

2 jaar geleden

Reactie op xmagnoliax

Wil helaas niet zo snel lukken als bij onze dochter die geboren is op 17-08 ...
Onze dochter is begin augustus 2020 geboren , en bij ons wil het ook nog niet zo snel lukken..

2 jaar geleden

Reactie op Mc43

Wij zijn er ook eindelijk weer aan toe. Ongeveer een maand geleden gestopt ...
Ja hier ook, vroeg me al af of er meer moeders waren die uitsluitend borstvoeding geven en nog niet ongesteld zijn geweest. Denk dat het daardoor nog wel een tijdje duurt maar ben benieuwd naar ervaringen. Heb namelijk wel vaak het idee dat er in m'n lijf vanalles gaande is en de 'cylcus' wel loopt behalve dan het laatste stuk van het ongesteld worden. 😅 Wil ook niet stoppen met voeden namelijk.

2 jaar geleden

Je kunt ook ovulatietesten gebruiken, hopelijk spoor je zo je eisprong op 😊

2 jaar geleden

Reactie op Happybelly

Ja hier ook, vroeg me al af of er meer moeders waren die uitsluitend borstv ...
Heb geen ervaring met niet ongesteld worden, maar wel bv geven en zwanger raken. Wellicht iemand anders hier wel?

2 jaar geleden

Reactie op Happybelly

Ja hier ook, vroeg me al af of er meer moeders waren die uitsluitend borstv ...
Inderdaad, ik ben ook heel benieuwd. En zenuwachtig... Wat als het een jaar duurt? Ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Maar ik ben pas een maand gestopt met de minipil, dus statistisch gezien komt het vast snel op gang. Ik wil ook niet stoppen met borstvoeding.

2 jaar geleden

Heb geen ervaring met niet ongesteld worden, maar wel bv geven en zwanger r ...
Ben je zwanger geworden tijdens borstvoeding? Bleef je kleine gewoon drinken en bleef je productie oké?

2 jaar geleden

Ook zwanger 11 weken

2 jaar geleden

Reactie op Mc43

Ben je zwanger geworden tijdens borstvoeding? Bleef je kleine gewoon drinke ...
Jaa ik ben zwanger geraakt toen me zoontje 10 maanden was. En werd 6 weken na de bv weer ongesteld, vrij vlot. Ik gaf me zoontje tot 12 maanden sws 8 x per dag borstvoeding dus ik had ook totaal niet verwacht dat ik zwanger ging raken. We hadden ook die maand maar 3x onveilig gedaan, ik dacht is niet bij me ovulatie (verkeerd berekend) en ik dacht oh geef toch zo vaak bv dus ik kan niet zwanger raken. En we wouden ook nog niet, nou je raad het al. Einde van de maand werd ik niet ongesteld, eerst dacht ik ligt gwn nog omdat me lichaam moet herstellen. 1 juli positieve zwangerschapstest🥲. Ja ik geef me zoontje op verzoek bv nog, hij kreegt meestal 1x in de middag en 1x in de nacht. Of soms maar 1x alleen in de middag. Het is meer voor troost dat hij nog wilt, ik merk wel dat me melkproductie juist meer is geworden na de 3 maanden. Maar de eerste 3 maanden leek het alsof me melkproductie een klein beetje achteruit ging, maar kan ook komen omdat ik maar aan 1 borst nog bv geef (eigen schuld eigenlijk, ik gaf hele tijd lievelingsborst aan me zoon). Maar merkte niet veel verschil, gaf gwn borstvoeding en nu heb ik heel veel melk.

2 jaar geleden

Jaa ik ben zwanger geraakt toen me zoontje 10 maanden was. En werd 6 weken ...
Krijgt* niet kreegt hahaahah❤🤣