150 Reacties

2 jaar geleden

Jaa ik ben zwanger geraakt toen me zoontje 10 maanden was. En werd 6 weken ...
Trouwens soms geef ik wel 4x op een dag bv, hangt er maar net van af wat me zoontje die dag wilt. Hij geeft meestal zelf aan of die borst wilt, meestal is het echt maar 2x op een dag. Soms wilt ie opeens vaker, en meer warmte van mama hahah.

2 jaar geleden

Onze dochter is van 24-08-2020 en ik ben inmiddels al weer 34 weken zwanger! 30-11 geplande keizersnede 💥🥰

2 jaar geleden

Reactie op Kmbrly

11_08_2020 is onze Nina geboren en 2 december uitgerekend van een meisje 🤗 ...
Oh zo herkenbaar! Onze dochter is van 24-8-20 en ik ben ook 2-12-21 uitgerekend maar deze zwangerschap is lichamelijk zó zwaar. Ik kan soms echt niet meer. 😓

2 jaar geleden

Dochter van 7-8-2020 en nu uitgerekend 19-12-2021. Alweer ruim 31 weken zwanger dus! Bewuste keuze, maar deze zwangerschap is wel wat pittiger (flinke bekkenklachten) dan de eerste (geen klachten/kwaaltjes).

2 jaar geleden

Ik ben bijna 35 wk zwanger van mijn 4e kindje. Dit was niet gepland. We wilde nog 2 jaartjes wachten. Oeps de plannen zijn gewijzigd. Onze zoon is van 15-8-2020.

2 jaar geleden

Hier ook weer zwanger! Dochtertje geboren op 14-08-2021 en nu 16 weken zwanger van ons tweede dochtertje🥰

2 jaar geleden

Wij zijn ook weer zwanger van de 2de nu 13 weken :)

2 jaar geleden

Hey ik ben ook weer zwanger. 1e geboren 23 augustus 2020. Nu 18 weken zwanger van de 2e

2 jaar geleden

Ons zoontje is net 14 maanden en ik was 11 weken zwanger. Ook bewust gekozen voor kindjes dicht op elkaar.

2 jaar geleden

Reactie op Sanvita

Gefeliciteerd! 😃 mijn man moet het idee van een 2e nog verwerken... Maar z ...
Hier ook zo! Voor mij zou het wel mogen manlief moet er nog even aan wennen. Ben snel na de bevalling weer aan de pil begonnen nu voorgesteld om als deze strippen op zijn weer te beginnen😁

2 jaar geleden

Ah wat leuk, gefeliciteerd! Onze dochter heet Rosy en is 21-08 geboren haha. Wij wachten nog even.. vinden het erg zwaar aangezien ze al vanaf de geboorte amper doorslaapt.

2 jaar geleden

Reactie op Mc43

Inderdaad, ik ben ook heel benieuwd. En zenuwachtig... Wat als het een jaar ...
Alsof ik het op me afgeroepen heb maar ik ben dus vorige week ongesteld geworden voor de eerste keer in bijna 2 jaar 🎉zo blij mee.

2 jaar geleden

Wauw, gefeliciteerd allemaal! Wat zijn er al veel weer zwanger. Wij wachten voorlopig nog… vind het allemaal best zwaar als ik eerlijk ben 🙊

2 jaar geleden

Ons dochtertje is 14 maanden en ik ben nu 22 weken zwanger van ons tweede meisje 🥰 Moet zeggen dat deze zwangerschap me wel een stuk zwaarder valt dan de vorige keer, maar tegelijkertijd weet ik nu wat voor mooi mensje je ervoor terugkrijgt en daar verheug ik me ook weer heel erg op! Ook ben in heel benieuwd hoe het straks zal gaan tussen onze twee meiden; onze oudste als grote zus 🥰 (Toch gek dat je die slapeloze nachten en dat vele gehuil zo snel vergeet 🙈😅)

2 jaar geleden

Reactie op Happybelly

Alsof ik het op me afgeroepen heb maar ik ben dus vorige week ongesteld gew ...
Ah wat fijn! Geeft mij ook hoop 😁 Elk lichaam is anders natuurlijk maarja ik zoek toch een beetje houvast zodat ik niet blijf hangen in het 'wat als het niet vanzelf op gang komt'. Kan niet wachten 🤗

2 jaar geleden

Hier nog eentje! Mijn dochter is van 11-08-2020. We verwachten haar broertje met kerst!

2 jaar geleden

15-8-2021 bevallen en na 6 maanden werden we weer zwanger. Nu ben ik 40 weken en is het wachten op onze wondertje. Deze zwangerschap was niet gepland maar die kleine is meer dan welkom

2 jaar geleden

Ik wilde ook graag snel een 2e kindje omdat ik weinig leeftijdsverschil leuk vindt. Helaas 2x een miskraam nu gehad 😥 het gaat helaas dus niet zo snel als je zelf soms wilt. Maar we geven niet op.

2 jaar geleden

1ste 24-08-2020 geboren nu 28+5 weken in verwachting van ons 2de wondertje

2 jaar geleden

Wij willen ook voor een 2e kindje gaan als het ons gegund is, vandaag wel een positieve ovulatietest 🤞 ons dochtertje is van 15 augustus 2020