6 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken mijn dochter hier enorm in! Zij doet precies hetzelfde vanaf 6/6.5 maand en is nu 7 manden. Ik heb toevallig net contact gehad met Nutricia en die zeggen fles van 15u eraf zodat ze wat meer trek heeft in de avond. Ik ga het morgen eens proberen..

4 jaar geleden

Ik geef de groentenhap sinds kort rond half 3 of 3 uur in de middag. Dan eet mijn zoon het namelijk veel beter dan pas rond 17u. Ik denk dat hij dan gewoon te moe is. En eventueel daarna nog melk, daar vraagt hij vanzelf wel om. Maar ik wil dat flesje als eerst laten vallen zodat hij wag meer gaat eten dus als hij er niet meer om vraagt is dat ook goed 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik geef de groentehap ook wel eens met een beetje appel of peer. Dan gaat het er ook goed in. Ik ben vroeger tenslotte ook met appelmoes groot gebracht haha.

4 jaar geleden

Geef je fruit koud en groente warm? Ik heb ooit gelezen dat bij het doorkomen van tandjes, kindjes liever koud voedsel hebben. Zou dat het kunnen zijn? (zelf nog geen ervaring hiermee)

4 jaar geleden

Reactie op Lis17316

Ik herken mijn dochter hier enorm in! Zij doet precies hetzelfde vanaf 6/6. ...
Werkte hier als een trein! De fles van 15:00 gehalveerd en ze eet ineens weer d'r avond eten op (100 gram)

4 jaar geleden

Hier ook. Fles daarvoor minderen helpt idd, maar wat ook vaak helpt is je vinger op het kinnetje leggen. Ons zoontje doet z’n mondje dan vaak even open. Als hij op die manier eenmaal een paar hapjes op heeft komt hij tot de conclusie dat het toch wel lekker is en eet hij gewoon door. Succes!