15 Reacties

3 jaar geleden

Navragen bij de verloskundige

3 jaar geleden

Altijd je verloskundige bellen als je twijfelt hun of het ziekenhuis kunnen even kijken en hopelijk jou gerust stellen

3 jaar geleden

VK bellen, toevallig zit ik in hetzelfde schuitje. Op 32+6 (nu 33+1) in het ziekenhuis geweest. Heb je ook groeiecho's ivm de groeiachterstand?

3 jaar geleden

Bij mij is hij de ene dag heel druk en de andere dag wat rustiger alsof hij dan een soort rustdagje heeft

3 jaar geleden

Bij minder beweging altijd je verloskundige bellen. Is het eerste wat ze tegen mij zeiden. En bij twijfel altijd bellen

3 jaar geleden

ik ben 34 weken nu. hoe groter de baby word hoe minder ruimte. en de grote bewegingen gaan meer in verschuivingen over. maar bij een ongerustgevoel altijd je vk bellen

3 jaar geleden

Ben nu een week verder dan jou en heb precies hetzelfde, woensdag as groei echo. Gister voelde ik bijna niks, maar hij is as we speak nu weer flink aan het bewegen. Ik hou het even in de gaten.

3 jaar geleden

Reactie op Babyboy072020

VK bellen, toevallig zit ik in hetzelfde schuitje. Op 32+6 (nu 33+1) in het ...
Jaaa hen donderdag de laatste gehad maar blijft naar beneden gaan dus moet dinsdag een echo om te kijken of de placenta enzo goed werkt

3 jaar geleden

Het is normaal dat er rustige en drukke dagen zijn. Maar altijd even je verloskundige bellen waarneer je de kleine bijna niet voeld. Je moet je kleine namelijk wel elke dag voelen. Het is ook goed om op je linker zij te gaan liggen. Dit is een goede houding voor jou bloedsomloop en voor de placenta van je baby. Waarneer je koud glas water drinkt, of een ijsje eet pest je de baby en een beetje en wil hij nog wel eens van zich laten horen(voelen). Liefs.

3 jaar geleden

Ik zou zeker even de verloskundige bellen als je je zorgen maakt!

3 jaar geleden

Bij twijfel gewoon bellen. Liever 10x te veel dan 1x te weinig. Maar het is wel herkenbaar. Ik ben 33 wkn en 4dgn. Gisteren voelde ik de kleine ook weinig. Maar vandaag is hij het weer aan het inhalen geloof ik. Kanonnen mijn buik vliegt alle kanten op.

3 jaar geleden

Heb je ondertussen de verloskundige al gebeld? Ik heb dit vandaag namelijk ook maar ik bel altijd in het weekend met iets dus ik durf echt niet te bellen. Doordeweeks heb ik nooit iets, en in het weekend wel.

3 jaar geleden

Reactie op CheyennneeP

Heb je ondertussen de verloskundige al gebeld? Ik heb dit vandaag namelijk ...
Heb gebeld ze is langsgekomen alles leek wel goed maar omdat hij minder beweegt moet ik naar het ziekenhuis voor hartfilmpje en misschien echo dus Jaaa wel echt bellen hoor

3 jaar geleden

Reactie op Marlies1981

Bij twijfel gewoon bellen. Liever 10x te veel dan 1x te weinig. Maar het is ...
Hier hetzelfde

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad een week of 2 terug. Twee dagen enorm weinig terwijl ze normaal nooit stil kan liggen. Daarna begon ze in alle hevigheid en is nog niet gestopt 😅 had toen wel die 2 dagen veel buikpijn en heb gelezen dat dat mogelijk oefenweeen zijn en ze daar moe van worden. Of het waar is geen idee (1ste zwangerschap)