65 Reacties

3 jaar geleden

Hier ga ik zeker bv geven als het lukt. Eerste kindje niet tweede 8.5 mnd en 3e kindje heeft 13.5 mnd bv gehad heb alleen nu den gbp gehad dat kan de bv minder stimuleren dus hoop dat ik me 4e wonder toch bv mag geven 😍

3 jaar geleden

Ik kies voor kunstvoeding omdat ik me niet fijn voel bij borstvoeding. Ieder zn ding :)

3 jaar geleden

Ik heb ongeveer een jaar borstvoeding gegeven met daarnaast flesvoeding. Voor mij was het een hele fijne ervaring. De tweede krijgt het straks ook als het goed verloopt. Ik vond het heel fijn dat ik mijn zoon op deze manier (als het echt zo werkt) extra weerstand mee heb kunnen geven. Hij is nu bijna 4 en is eigenlijk maar weinig ziek als ik het vergelijk met de kinderen van de mensen om me heen.

3 jaar geleden

Dit is mijn 4e kindje wat ik krijg, en me 3e kindje wat ik bv ga geven! Het is zoooo bijzonder en gezond!ik zou het echt proberen, lukt het niet is er altijd nog kv!

3 jaar geleden

Ik twijfelde eerst ook over borstvoeding geven. Maar bij mijn eerste ben ik meteen aan het kolven gezet in het ziekenhuis. Mijn zoontje kon de flesvoeding niet verdragen. Omdat hij premature was kon hij de tepel met veel moeite vastgrijpen waardoor hij geen kracht meer had om te zuigen. Vandaar kolven en dan de fles. Nu ik weer zwanger ga ik het weer proberen. Lukt het prima, lukt het niet ook prima. Kleine wordt vanzelf wel groot.