26 Reacties

4 jaar geleden

Name it

4 jaar geleden

Two little monkeys en Little and cool. Zijn mooie smalle broekjes

4 jaar geleden

Name it, hema

4 jaar geleden

Babystyling! Zijn wat smallere broekjes en heel leuk.

4 jaar geleden

De spijkerbroekjes van hm !! Hele mooie spijkerbroekjes maar wel met een touwtje vanboven

4 jaar geleden

Name it is heel prettig! Zara is ook fijn, maar een jeansstof is mega lastig om aan te doen. Babystyling heeft broekjes met een jeans look. Little and cool broekjes zijn mega fijn, maar hebben niet echt jeans look.

4 jaar geleden

Prenatal , hema, babystyling zitten perfect

4 jaar geleden

H&M!

4 jaar geleden

Onze zoon is lang en smal en ik heb broekjes/ribleggings van Hema, Zara en H&M. Zitten heel goed en makkelijker aan doen dan van die losse broekjes

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft een goed zittend broekje van de ter stal gekregen.

4 jaar geleden

Ik vind zelf de Hema altijd vet wijd vallen. Ik heb broekjes van babystyling, bess en name it. Ik koop trouwens super veel op Vinted! Klein prijsje en wat duurzamer, ze dragen het toch zo kort! Babystyling vind ik nl echt niet te betalen voor die paar maand dat ze het passen.

4 jaar geleden

Terstal, prenatal, zeeman soms ook

4 jaar geleden

Ik heb van de zeeman van die look a like spijkerbroekjes. Die zijn lang en zit een touwtje in aan de bovenkant

4 jaar geleden

Reactie op GRachelSH

Ik heb van de zeeman van die look a like spijkerbroekjes. Die zijn lang en ...
Die wilde ik ook ja maar hadden ze even niet en daarna moesten de winkels dicht, nu maar van die lelijke joggingbroekjes van Hema besteld

4 jaar geleden

Z8 💙

4 jaar geleden

Z8! Super elastisch en fijn materiaal. Houdt wehkamp.nl in de gaten, ze hebben regelmatig van die broekjes in de aanbieding. En idd, HM (sommige), name IT, BESS

4 jaar geleden

Grappig dat HEMA veel genoemd wordt, dat zit ook mega ruim bij onze dochter! Spijkerbroeken heb ik ook nog geen goed merk gevonden, wij doen veel spijkerleggings. Dus zitten erg mooi maar misschien een klein beetje meisjesachtig

4 jaar geleden

Z8, Feetje of Prenatal

4 jaar geleden

Zeeman 😂 ik heb het zelfde probleem met mijn zoontje maar heb sinds kort de broekjes van de zeeman ontdekt werkt hier perfect

4 jaar geleden

My little pants. Te vinden via Facebook en Instagram maakt echt mooie broekjes op maat. Stretch en lekker aan een gesloten voor een klein prijsje! Echt een aanrader :)