Hey
Mijn zoontje is nu 20 weken oud en zitten qua maat tussen 62/68 maar heb best wel moeite met mooi passende broekjes vinden. De broekjes die boven goed zitten heeft hij blote enkels in en de broekjes die qua lengte goed zijn zitten boven veel te wijd. Heb redelijk wat stoffen broekjes dus daar zit vaak elastiek in en een touwtje om te strikken maar zou het ook leuk vinden om een keer een stoere spijkerbroek aan te geven.
Wie heeft er tips welk merk wat smaller is maar wel de broekspijpen lang genoeg zijn?
Name it is heel prettig! Zara is ook fijn, maar een jeansstof is mega lastig om aan te doen. Babystyling heeft broekjes met een jeans look. Little and cool broekjes zijn mega fijn, maar hebben niet echt jeans look.
Ik vind zelf de Hema altijd vet wijd vallen.
Ik heb broekjes van babystyling, bess en name it.
Ik koop trouwens super veel op Vinted! Klein prijsje en wat duurzamer, ze dragen het toch zo kort! Babystyling vind ik nl echt niet te betalen voor die paar maand dat ze het passen.
Z8! Super elastisch en fijn materiaal. Houdt wehkamp.nl in de gaten, ze hebben regelmatig van die broekjes in de aanbieding. En idd, HM (sommige), name IT, BESS
Grappig dat HEMA veel genoemd wordt, dat zit ook mega ruim bij onze dochter!
Spijkerbroeken heb ik ook nog geen goed merk gevonden, wij doen veel spijkerleggings. Dus zitten erg mooi maar misschien een klein beetje meisjesachtig
My little pants. Te vinden via Facebook en Instagram maakt echt mooie broekjes op maat. Stretch en lekker aan een gesloten voor een klein prijsje! Echt een aanrader :)