84 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb voor de 1e een simpele box gekocht wel gekeken naar de onderplaat want bij die hele goedkope boxen zitten hele dunne onderplaten bij.. Ook woonde we toen niet zo heel ruim dus ook naar de grootte van de box gekeken (ook dit varieert best wel) een lade had toen geen zin omdat ik er toch nooit iets in kon doen want kon er niet bij. Heb toen een box van 100 euro geloof ik bij prenatal gekocht

3 jaar geleden

Het staat me bij dat baby's ronde spijlen beter kunnen vast pakken dan rechthoekige, wat kan helpen met bijvoorbeeld oefenen met staan.

3 jaar geleden

Reactie op Adriana-25

Ik heb voor de 1e een simpele box gekocht wel gekeken naar de onderplaat wa ...
Heel handig om te weten van het dunne onderplaatje! Thanks

3 jaar geleden

Wij hebben een ronde box, met wieltjes en die in hoogte verstelbaar is, via marktplaats gekocht en ideaal om makkelijk te kunnen verplaatsen

3 jaar geleden

Deze hebben wij besteld. Box fleur bij de babydump. Komt eind juni binnen met de rest van de bestelling 馃槉 Expres zonder la besteld ivm speelgoed wat ik in een boks zak wil doen of in de speelgoedmand. Voor zwart gekozen omdat die het beste in ons interieur past, vond ik ook wel belangrijk omdat je er toch een poos tegen aan kijkt.

3 jaar geleden

Deze hebben wij in hoogglans zwart. Vond hem zo prachtig. Met een lade onderin, of het handig is geen idee - zien we dan wel 馃檲 Alleen nog in mat zwart leverbaar bij Babypark. Wij hebben alle meubels zwart incl de kinderwagen.

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht van babypark, heeft een grote lade eronder, vonden wij handig voor boxbeddengoed en spullen die je beneden nodig zou hebben. Hij is antraciet

3 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Het staat me bij dat baby's ronde spijlen beter kunnen vast pakken dan rech ...
Ahh ja nu je het zegt klinkt dat vrij logisch. Ik keek naar een brede spijlen design maar ga nu zeker voor een smalle. Thanks

3 jaar geleden

Reactie op J a n i n e

Wij hebben een ronde box, met wieltjes en die in hoogte verstelbaar is, via ...
Hi! Is dit een box van Bopita? Zo ja, wat is de maat en wat voor maat boxkleed heb jij erin?:)

3 jaar geleden

Wij hebben de bopita brent , ( grote zus wou even testen )

3 jaar geleden

Wij hebben een simpele witte bij babydump gekocht. En hebben er een box matrasje op en dan het boxkleed. (Mint groen van koeka) we krijgen nu een jongetje na mijn dochter. Maar ben ef wat makkelijker in geworden wat betreft kleuren etc. Bij de eerste wilde ik alles bij elkaar passend馃ぃ

3 jaar geleden

Wij hebben ook de ronde bopita box tweedehands gekocht. De hout kleurige variant. Erg blij mee. Stevige box.

3 jaar geleden

馃槉

3 jaar geleden

De kidsmill van babypark!

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van marktplaats met lade, dan kan je afwisselen met speelgoed in de box

3 jaar geleden

Reactie op Sjaann

Hi! Is dit een box van Bopita? Zo ja, wat is de maat en wat voor maat boxkl ...
Ik ga vanavond even voor je kijken!

3 jaar geleden

Wij hebben tijdens mijn vorige zwangerschap een box van twf via mp gekocht. Mijn vriend heeft er zelf wieltjes onder gemaakt die we bij de bouwmarkt hebben gekocht . Ik moet zeggen dat dit erg handig is. Zo kunnen we hem makkelijk verplaatsen met bijvoorbeeld visite of stofzuigen .De box heeft een lade ook erg praktisch .

3 jaar geleden

Wij hebben deze besteld. Met lade omdat we niet zoveel bergruimte in de woonkamer hebben en op pootjes, schijnt beter te zijn voor je rug/bekken als je met de voeten onder een box/bedje kunt staan tijdens het tillen (veel last van bekkenklachten, vandaar). We wilden eigenlijk een massief houten box en geen MDF maar bleek erg lastig te vinden, dus zal wel een goede reden voor zijn... 馃榿

3 jaar geleden

Bopita tweelingbox 2e h a nds

3 jaar geleden

Bij mij van bij van astensuperstore ze hebben mooie outlet aan heel mooie prijzen vind ik persoonlijk 馃槉馃槉