23 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben voor onze oudste altijd bekers van nuby gehad. Met een zachte tuit zodat zijn mondje er goed omheen past (met een harde tuit kon hij niet mee drinken)

5 jaar geleden

Ik volg! Specifiek niet op zoek naar een tuitbeker want die wordt afgeraden door logopedisten. Maar wat dan wel?

5 jaar geleden

Reactie op MamaL20

Ik vind die negatieve zaken over de tuitbeker eigenlijk raar. Bvb ze kunnen door de tuit op hun tong niet leren slikken, dat hebben ze met de papfles toch al 6 maanden gedaan. En zo zijn er nog een aantal opmerkingen. Ik vind het vreemd en tegenstrijdig met hoe ze al 6 maanden melk drinken. Wij starten met tuitbeker en gaan zo stap voor stap naar gewone beker. Degene die ik heb zijn van Nuby, anti lek, dus moet hij eerst zuigen om het water eruit te krijgen.

5 jaar geleden

Reactie op MamaL20

Ik volg! Specifiek niet op zoek naar een tuitbeker want die wordt afgeraden ...
Ik ook niet naar een tuitbeker, maar het liefst met zo'n platte deksel om het maar even zo te zeggen .

5 jaar geleden

Reactie op Miss V

Ik vind die negatieve zaken over de tuitbeker eigenlijk raar. Bvb ze kunnen ...
Heb jij er zo een?

5 jaar geleden

Onze kleine meid houd niet eens haar fles zelf vast dus is nog niet toe aan een beker... Als ze er aan toe is kopen wij zulke

5 jaar geleden

Hi dames ik werk op een kinderdagverblijf en daar hebben we die 360 graden bekers die iemand anders hier al heeft gepost.. voor mijn eigen kleintje van 6 maanden heb ik nu een klein flesje van avent met speentje 3 erop zodat hij alvast kan wennen aan de snelheid , er zitten ook handvaten op zodat hij alvast de beweging kan leren. Als hij wat groter is rond 8 maanden willen we geen tussenstapje en dan gaan we gelijk oefenen met de grote beker ( met zo'n neus uitsparing) met hulp uiteraard. Misschien voor onderweg wel zo'n 360 beker van Munchkin. Er zijn heel veel theorie毛n over van allerlei soort maar persoonlijk denk ik dat t oefenen uiteindelijk van zelf leert en het kind van zelf wel laat zien wanneer hij er aan toe is .

5 jaar geleden

Reactie op MamaL20

Ik volg! Specifiek niet op zoek naar een tuitbeker want die wordt afgeraden ...
Je hebt ook een 360 graden beker! Deze is zonder tuit. Ook antilek en moeten ze leren drinken zoals ze drinken uit een normale beker

5 jaar geleden

Reactie op Inny

Onze kleine meid houd niet eens haar fles zelf vast dus is nog niet toe aan ...
Is die van munchkin?

5 jaar geleden

Mijn oudste snapte die 360 bekers pas toen ze ruim een jaar was. Met 2 dronk ze uit een gewone beker Zoon van nu 5,6 mnd kan zijn fles nog niet vasthouden en is nu gisteren pasnober op speen 2 van zijn flesje. Ik volg hem.

5 jaar geleden

Reactie op Miss V

Ik vind die negatieve zaken over de tuitbeker eigenlijk raar. Bvb ze kunnen ...
Wij ook nuby anti-lek.

5 jaar geleden

Wij hebben de munchkin 360 graden beker. Hij kan 'm nog niet zelf vasthouden, maar hoe hij het water eruit moet zuigen snapt hij al vanaf de eerste keer dat we het hem aanboden!

5 jaar geleden

NUK 360 graden drinkbeker. Topding! Ook hebbem wij destijds via het CB een klein open drinkbekertje met extra lipje eraan gehad als allereerste drinkbeker. (Google difrax oefenbeker)

5 jaar geleden

Wij hebben de munckin 360graden beker, nog niet uit geprobeerd

5 jaar geleden

Is die van munchkin?
Dit is een plaatje van alliexpress die liet de bovenkant zien馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Wij hebben de munchkin 360 graden beker. Hij kan 'm nog niet zelf vasthoude ...
jaa die hebben wij als kado gekregen, mijn zoontje voelt zich zo trots als ie weer wat water eruit heeft gekregen haha 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

jaa die hebben wij als kado gekregen, mijn zoontje voelt zich zo trots als ...
Die van mij gaat huilen als ik die beker aanbied

5 jaar geleden

Reactie op Inny

Onze kleine meid houd niet eens haar fles zelf vast dus is nog niet toe aan ...
Deze hebben we toevallig gisteren binnen gekregen馃槄 ze wil al zo graag haar fles vasthouden maar lukt nog niet helemaal en ze vind onze glazen ook ontzettend interessant...kijken hoe het gaat 馃槄

5 jaar geleden

Wij hebben de dr. Brown tuitbeker om te oefenen is vanaf 6 maanden 馃