23 Reacties

3 jaar geleden

Bibs! Onze eerste zoon vond die ook het fijnste, dus die gaan we weer proberen!

3 jaar geleden

Ik heb Bibs gekocht, omdat ik die het mooiste vind. Verder heb ik nog 3 andere soorten spenen die ik uit gratis babyboxen heb. Tegen de tijd dat die kleine geboren is maar even kijken voor welke hij voorkeur heeft!

3 jaar geleden

Heb van verschillende merken ... die wat je bij gratis boxen kreeg voornamelijk.... kan ik meteen kijken welke een succes zijn en welke niet.

3 jaar geleden

Starten met diverse soorten... Zal blijken welke hij prettig vindt.

3 jaar geleden

Difrax. Had mijn dochter ook. Ze hebben die nu ook in hele mooie neutrale kleuren.

3 jaar geleden

Wij hebben de spenen van Bibs en difrax gekocht. We kijken wel welke favoriet wordt馃槉

3 jaar geleden

Bibs, difrax, avent en wat fopspenen die we gehad hebben (HEMA, Kruitvat etc.) Zal blijken welke hij het fijnste vindt

3 jaar geleden

Wij hebben difrax en avent.. deze zaten in van die gratis pakketen馃檲馃檴.. Wij gaan er niet wat kopen want onze zoon wou toen die tijd ook geen speen..

3 jaar geleden

Difrax, onze andere 2 kinderen hebben die ook altijd gepakt

3 jaar geleden

Wij hebben de difrax, avent en eventueel de bibs speen.

3 jaar geleden

Ik heb alleen die je bij de babyboxen krijgt. Maar ik denk niet dat ik ze ga gebruiken. Had met me zoon veel verschillende gehaald maar hij ging er alleen maar harder van huilen. Vond het heel erg jammer want ik vond al die spenen zo schattig. Maar toen ik zag wat voor drama sommige ouders hadden om kinderen weer van de speen af te krijgen. Was ik blij dat ik daar niet door heen hoefde.

3 jaar geleden

Ik heb bibi natural en difrax

3 jaar geleden

Wij hebben die gratis spenen uit de pakketten. Onze dochter wilde uiteindelijk geen speen dus vinden we zonde om te kopen. Maar als ze er behoefte aan heeft halen we bibs omdat wij die het minst lelijk vinden en geeft geen afdruk rond de mond

3 jaar geleden

Deze schijnen super fijn te zijn voor de newborns omdat ze het meeste op de tepel lijken ( gaven vriendinnen van mij aan 鈽猴笍) dus we gaan het zien

3 jaar geleden

Ik heb die in verschillende kleuren 馃槏 Difrax en avent en bibi een hoop keus

3 jaar geleden

Ik heb deze keer gekozen voor BIBS spenen.

3 jaar geleden

Bibs! Maar heb voor de zekerheid ook nog andere merken

3 jaar geleden

Heb zelf nog geen speen gekocht maar heb wel wat Bibs spenen gekregen.

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor deze van VIB 馃グ

3 jaar geleden

Ik heb er een aantal. Paar van Phillips. En bibs. Even kijken wat ze zelf wilt