16 Reacties

5 jaar geleden

De ikea stoel met inzet zitten heel stevig in. En niet duur en makkelijk mee te nemen. Wij hebben ook de triptrap met babyset, maar daar heeft ze nog best veel ruimte in. Ikea stoel zit ze vaster in.

5 jaar geleden

Ik heb de kidsmill up. Is ook met eet tray, maar mijn zoon kan nog niet zitten, dus maakt nog gebruik van de newborn seat. Zelfde kwaliteit als stokke, maar goedkoper. Verschillende kleuren zijn beschikbaar

5 jaar geleden

Reactie op BBS2020

Ik heb de kidsmill up. Is ook met eet tray, maar mijn zoon kan nog niet zit ...
Oh, en kan tot ik dacht 60 kilo dragen

5 jaar geleden

Wij hebben een triptrap incl babyset etc, maar heb ooit voor mijn nichtje het volgende gekocht: https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-naturel-kubus-wit-grijs-beertje-kinderstoel?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FThuis%2FKinderstoelen%2FMamaLoes&utm_content=MamaLoes&gclid=Cj0KCQiA1KiBBhCcARIsAPWqoSrKxeoaudmrby2C8nYq-PNHbHnlBiPtFDCjMEHIFqNmrfpXWLbWrzEaApf0EALw_wcB Is een soort triptrap, maar je kan hem straks ook gebruiken als tafeltje met stoeltje. Wel ideaal en niet duur. Misschien dat een idee?

5 jaar geleden

Mooie stoel erg blij mee later kun je ombouwen als klein stoelte

5 jaar geleden

Wij hebben deze al een maandje in gebruik. Echt een super fijne stoel. Deze kan ook wat gekanteld worden en het blad kan je verstellen, je kan hem hoger of lager zetten. Ja, wij zijn er echt blij mee! En nu lekker in de aanbieding 😃

5 jaar geleden

Wij hebben deze al een maandje in gebruik. Echt een super fijne stoel. Deze kan ook wat gekanteld worden en het blad kan je verstellen, je kan hem hoger of lager zetten. Ja, wij zijn er echt blij mee! En nu lekker in de aanbieding 😃

5 jaar geleden

Hier ook een fan van de Kidsmill Up! Hier is onze zoon 1, maar inmiddels is hij 4 geweest en zit hij nog steeds op deze stoel bij ons aan tafel. Bijkomend voordeel vond ik trouwens aan deze stoel, dat er aan de achterpoten kleine wieltjes zitten. Daardoor hoef je de stoel niet te schuiven, maar rol je hem zo aan de kant en krijg je geen beschadigingen aan je vloer.

5 jaar geleden

Wij hebben een triptrap met baby set, via markplaats gekocht. Alleen ik vond dat ze hier niet echt fijn in zat. (Teveel ruimte) Nu de ikea kinderstoel met blad in huis gehaald , beetje opgeleukt door de poten te schilderen en het blad heeft een leuk printje gekregen, ze zit er goed in en de stoel staat nu ook wel leuk in huis😁

5 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Hier ook een fan van de Kidsmill Up! Hier is onze zoon 1, maar inmiddels is ...
Sluit mij helemaal bij jouw reactie aan. Ideale kinderstoel. Hier nog de baby zit erop, binnenkort het zitgedeelte. Ook wij zijn er echt fan van

5 jaar geleden

Ik heb van Safety 1st de Kinderstoel Timba. Is een meegroei model en onder de 100 euro. Lijkt op Tripp Trapp. Heb hem gekocht op Bol.com en mn zoontje zit er super goed in. Ook heel makkelijk schoon te maken!

5 jaar geleden

Ik heb de stoel van maxi cosi, echt een top stoel, leuning kan naar achter, zit een blad bij, in hoogte verstelbaar, wieltjes eronder , zit ook een stoelverhoger bij aaar ze later op kunnen zitten. Echt een aanrader. Te koop bij Bol.com

5 jaar geleden

Wij hebben voor binnen de stokke trip trap en voor buiten een Ikea kinderstoel met blad en kussen set zodat hij dan iets kleiner is en ons kindje er goed in zit. Vind de stoel ook handig mee nemen mocht het nodig zijn..

5 jaar geleden

Ik heb hier een babyset gekocht voor mijn tripp trapp. Ziet er keurig netjes uit en een stuk goedkoper.. https://www.gebruiktekinderstoelen.nl/

5 jaar geleden

Wij hebben de Topmark Robin, echt zo'n fijne stoel! Je kunt hem helemaal verstellen zowel in lig/zit positie als omhoog en omlaag, blad kan er af, kan ook in de vaatwasser en de zitting is heel makkelijk schoon te maken. Aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op DMNQ_

Ik heb van Safety 1st de Kinderstoel Timba. Is een meegroei model en onder ...
Wij zitten er ook aan te denken om deze aan te schaffen. Hoe bevalt het jullie? Is het een stevige stoel? Xx