11 Reacties
3 jaar geleden
Hier een trybike heel tevreden van maar past helaas niet in je budget.
Van waar zijn jullie? Ik krijg binnenkort via de ziekenkas een gratis fiets ik wil ze jullie gerust geven
3 jaar geleden
Reactie op Cin24
Oh wauw!
Ik zal het merk sowieso aan mijn ouders doorgeven (moeten zij maa ...
Trybike is echt een hele leuke! Misschien samen leggen met de 3 wielen kost hij online 145€ ! Ik woon in genk moest je hier geraken mag je hem gerust hebben
3 jaar geleden
Reactie op babyaugust
Trybike is echt een hele leuke! Misschien samen leggen met de 3 wielen kost ...
Het is een dure fiets maar kan echt tegen stootjes kantelt niet bij botsen tegen stoepranden verstelbaar etc, achteraf kan je er een 2 wieler van maken
3 jaar geleden
Deze week bij dirk van den broek in de aanbieding deze hebben wij gehaald voor ons meisje ze is ook vrij lang zit nu in maat 98-104
3 jaar geleden
Reactie op trotsemama02082020
Deze week bij dirk van den broek in de aanbieding deze hebben wij gehaald v ...
Voor 24,99
3 jaar geleden
Loopfietsje van het merk kinderkraft! Online verkrijgbaar, ook bij Lidl geloof ik. Superfijn in hoogte verstelbaar loopfietsje met lage instap en rubber bandjes die niet lek kunnen. Onze zoon heeft er 1,5 jaar op rond gecrost (en op zijn driewieler) en kon daarna met 3,5 in ene op een fiets met trappers fietsen zonder zijwieltjes fietsen. Zelfde fietsje in andere kleur nu voor ons dochtertje gekocht. Ze kunnen erop vanaf ongeveer 2 jaar. Succes met kiezen!
3 jaar geleden
Wij hebben de 4-in-1 loopfiets van Topmark Kaya, te koop bij Prenatal. Hij is wel redelijk hoog maar heel leuk en om te bouwen naar diverse mogelijkheden 🙂
3 jaar geleden
Wij hadden een veloretti voor onze zoon en voor onze dochter een ander merk. Veloretti kan lager gezet worden.. dus voor ons klein meisje eventjes de fiets van haar broer tot dat ze goed met de voeten aan de grond op haar eigen fiets. Succes