Welke maat winterjas

noni77
één maand geleden
Volgen
Hee allemaal, Hoe bepalen jullie welke maat winterjas je moet halen voor jullie uk? Ik wil er nu al graag een kopen omdat er nu nog volop keuze is, maar welke maat dan? Ze zit nu al zeker 2 maanden in maat 80, dus ik wil zowiezo maat 86 bestellen, maar ik zou het jammer vinden als ik dan in december weer een nieuwe moet kopen.. maar twijfel ook of ik dan nu al maat 92 moet kopen, lijkt me dan weer zo groot..
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
Adriana-25
één maand geleden
Mijn meisje groeit niet zo hard.. ze zit nu in maatje 74 dus heb kleren voor najaar/winter en een jas maatje 80
  • Rapporteren
MAX88
één maand geleden
Ik heb er 1 gekocht in maat 86/92. Zit nu nog wel ruim dus ik hoop dat die de hele winter mee kan.
  • Rapporteren
Missss30
één maand geleden
Ik zou 86 doen, straks is het veel te groot, dat ziet er ook niet uit. Desnoods pas je de jas met 2 truien er onder haha.
  • Rapporteren
Mc43
één maand geleden
Volgens mij gaan ze over het algemeen niet zo snel meer door maten nu. M'n zoontje is bijna 13 maanden, weegt 11,5 kg en zit denk ik ongeveer 4 maanden in maat 80. Ik zou voor 86 gaan maar je kan natuurlijk ook wat goedkoper gaan en dan ook een 80 kopen. Het kan zomaar volgende week winterjassen weer zijn haha.
  • Rapporteren
Sherry90
één maand geleden
Ons zoontje zit nu in maat 68 dus winter jas doen wij in 74.
  • Rapporteren
noni77
één maand geleden
Tnx allemaal, ik heb maar 86 besteld en dan zien we het wel!
  • Rapporteren
MAX88
één maand geleden
Reactie op noni77
Tnx allemaal, ik heb maar 86 besteld en dan zien we het wel!
Leuk! Welke heb je besteld. Ik zie ook zoveel leuke winterkleren.
  • Rapporteren
noni77
één maand geleden
Reactie op MAX88
Leuk! Welke heb je besteld. Ik zie ook zoveel leuke winterkleren.
  • Rapporteren
Sousje
één maand geleden
Ik had in de sale voor mijn dochter een leuke winterjas van Zara gekocht maat 92. Ik denk wel dat ze die straks past. Ze draagt nu al 86 en als ik later nog wat tegen kom dan kan ik altijd nog wat aanschaffen.
  • Rapporteren
Mommy08
één maand geleden
Ons mannetje past 74 nog, gaat bijna naar 80 maar heb een winterjas gekocht in 86 ook met het oog op dikke truien
  • Rapporteren