9 Reacties

2 jaar geleden

Van Meyco heb je slaapzakken met beentjes.. wellicht is dat wat?

2 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Van Meyco heb je slaapzakken met beentjes.. wellicht is dat wat?
Ohw daar ga ik eens naar kijken, dat is misschien wel handig. Gebruik je die zelf ook?

2 jaar geleden

Reactie op MommyChey

Ohw daar ga ik eens naar kijken, dat is misschien wel handig. Gebruik je di ...
Ja ik heb hem zelf ook inderdaad. Toen ze slaapzak nog ruim zat, schuifden haar voetjes wel eens door de pijp naar binnen. Maar met een sokje eroverheen nergens last van. Nu past hij beter en blijft hij ook zonder sokje goed zitten.

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook bij mij. Hij start in zijn bedje dat nog steeds als co-sleeping staat en halverwege de nacht komt hij bij mij gekropen. Ik gebruik de Bemini slaapzak TOG 1,5, die heeft ook beentjes. Is dus niet te warm en geeft hem de vrijheid die hij nodig heeft.

2 jaar geleden

Reactie op Miss V

Mijn zoontje slaapt ook bij mij. Hij start in zijn bedje dat nog steeds als ...
Oké die ziet er inderdaad ook goed uit. Gebruik je hem als slaapzak met slapen of met de beentjes apart? Ik merk dat ze de slaapzak steeds vervelender vind worden, maar ze wilt ook niet onder een dekentje ofzo

2 jaar geleden

Reactie op MommyChey

Oké die ziet er inderdaad ook goed uit. Gebruik je hem als slaapzak met sla ...
Altijd met dr beentjes apart, hij vind het ook vervelend met zo'n zak en zit dikwijls in de knoei. Met deze slaapzak met aparte beentjes heeft hij zijn vrijheid en slaapt hij goed. Ze zijn niet goedkoop, maar wel mooie kwaliteit. Ik heb dit merk van in het begin gebruikt masr meestal in promotie gekocht. Aangezien de solden nu beginnen kan je er waarschijnlijk wel ergens één aan een prijsje vinden. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Miss V

Altijd met dr beentjes apart, hij vind het ook vervelend met zo'n zak en zi ...
Oké dat klinkt goed, heb soms het idee dat idee dat ze er wakker van wordt omdat ze de slaapzak vervelend vind. Ik ga het even in de gaten houden of ze in de sale zijn. Heb je dan ook verschillende varianten, voor zomer en winter bijv?

2 jaar geleden

Reactie op MommyChey

Oké dat klinkt goed, heb soms het idee dat idee dat ze er wakker van wordt ...
Ja hoor, verschillende soorten in dikte, van TOG 0,5 tot 3 en ook een 4 seizoenen

2 jaar geleden

Reactie op Miss V

Ja hoor, verschillende soorten in dikte, van TOG 0,5 tot 3 en ook een 4 sei ...
Oké toppie, dan ga ik even kijken. 😇