21 Reacties

5 jaar geleden
Hoi,
Ik ken deze niet. Bij de eerste hadden we de luvion supreme connect gekocht. Deze gebruiken we tot de dag van vandaag nog steeds bij mijn dochter van 4.
Was 200€ toen maar geen seconde spijt van.
(Naja, accuproblemen maar aan de stopcontact is hij geweldig)
we twijfelen of we er nu nog een nieuwe bij gaan kopen of deze verplaatsen naar de babykamer..
Als we dan toch voor een nieuwe gaan zal dat de Luvion Grand Elite 3 zijn.
Puur omdat Luvion goed is bevallen 👍

5 jaar geleden
Ook luvion aangeschaft en uitgetest bij mijn neefjes en nichtjes toen ze bleven slapen. Echt onwijs goed nachtbeeld en geluid. Idd wel duur maar echt top

5 jaar geleden
Reactie op mommyb
Ik heb nieuw de Hellobaby gekocht via bol.com deze is ook erg fijn en ook m ...
Ja, want je hebt natuurlijk de garantie er niet op. Dankjewel voor je reactie 😊

5 jaar geleden
Hoi,
Ik ken deze niet. Bij de eerste hadden we de luvion supreme connect g ...
Dankjewel voor je reactie. Ga eens kijken😊

5 jaar geleden
Deze heb ik ook eerder zien voorbij komen. Dankjewel voor je reactie 😊

5 jaar geleden
Reactie op Rebeccarebecca
Ook luvion aangeschaft en uitgetest bij mijn neefjes en nichtjes toen ze bl ...
Oh fijn om te horen. Dankjewel voor je reactie

5 jaar geleden
Reactie op Ilss88
Hier wordt de Luvion ook al 2 jaar elke dag gebruikt, heel erg blij mee! De ...
Twijfel omdat er wel vaker iets aan de hand kan zijn en je de garantie er niet op hebt en ben ik wel dat bedrag kwijt denk ik dan. Dankjewel voor je reactie 😊

5 jaar geleden
Reactie op Loesdev10
Wij hebben de luvion easy al 3,5 jaar. Nu met deze baby op komst. Echter is ...
Ben benieuwd hoeveel garantie je erop krijgt. Ik ga een kijkje nemen naar de die merk, aangezien er heel wat dames het aanraden. Dankjewel voor je reactie 😊

5 jaar geleden
Wij hebben laatst een losse ip camera gekocht nadat de betaalbare camera babyfoons in onze ogen allemaal mwah reviews hadden. Deze canera koste maar 40 euro en went super. Kan je op je telefoon bekijken en heeft goede nightvision. Daarnaast een gewone ouderwetse babyfoon van alecto gekocht en we waren 107 euro kwijt. Blij met onze keuze.
Deze hebben we ( inmiddels beetje duurder):
https://www.bol.com/nl/p/ezviz-c2c-1080p-ip-beveiligingscamera-full-hd-voor-binnen/9200000089008912/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_3_&bltgh=gEf75zMfZIdHuFnyEZtMqA.2_jiSbKQOUsR3oDmjXbmpDRA_0.4.ProductImage
En
https://www.bol.com/nl/p/alecto-baby-dbx-88gs-full-eco-dect-babyfoon-met-display-grijs/9200000120160668/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_4_&bltgh=gEf75zMfZIdHuFnyEZtMqA.2_jiSbKQOUsR3oDmjXbmpDRA_0.5.ProductImage

5 jaar geleden
Reactie op Loesdev10
Ik. We hebben em 3 jaar gebruikt. Voor de nieuwe baby hebben we nu wel een ...
Oké dus is een goeie?