14 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar wil je wel alle geluk en sterkte wensen tijdens je zwangerschap en bevalling 🍀

3 jaar geleden

Wat erg om te horen. Ik heb vanaf m'n 15de week rust toegeschreven gekregen vanwege harde buiken en mag sinds mijn 24ste week alleen nog liggen/ zitten en naar het toilet lopen ivm vruchtwater verlies. Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 30 weken weeën en ontsluiting. Ken het dus wel een beetje, maar wat jij hebt meegemaakt is wel een stuk heftiger. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je het nog een aantal weken vol kan houden. Sterkte!

3 jaar geleden

Geen ervaring maar zit nu in hetzelfde schuitje.. vorige week donderdag in zkh i.v.m. harde buiken zagen ze verkorte bmm en was de eiwit test positief op vroeggeboorte ( toen 28+2 ). Ik ben niet in het ziekenhuis gebleven omdat ik nog 2 kleintjes in huis heb van 6 en 3. Uiteindelijk longrijping spuiten gekregen en nu met rust thuis.. spannende tijd allemaa

3 jaar geleden

Heel veel geluk en sterkte gewenst🍀

3 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar wens je veel sterkte toe. Wellicht helpt het om mentaal de focus te leggen op de positieve aspecten van de zwangerschap en jezelf, je lijf en je baby te vertellen dat jullie het a terme gaan doen deze keer? Klinkt misschien zweverig, maar ik ben ervan overtuigd dat wat je denkt deels stuurt wat er in je lijf gebeurt. Met de nadruk op deels, want soms doet het gewoon niet wat we willen helaas.. (ik wil met bovenstaande dus niet zeggen dat het op welke manier ook je eigen schuld zou zijn zeg maar) Als je behoefte hebt aan een boek kan ik de vrije geboorte aanraden, mocht je zoeken naar een cursus of begeleiding in de trant van positieve mindset kan ik hypnobirthing aanraden.

3 jaar geleden

Wat een vreselijk verhaal.. jeetje.. ik schrik hiervan.. Zelf geen ervaring mee,maar toevallig volg ik al een tijdje een ander topic erover: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-augustus-2020/premature-6A15jl Niet helemaal hetzelfde verhaal, maar wel ook veel positieve verhalen🤗. Misschien heb je er iets aan. In elk geval heel veel sterkte de komende tijd!

3 jaar geleden

Ik lig momenteel bijna 4 weken in het ziekenhuis met harde buiken en ontsluiting.. Ben er momenteel 29+4. Mijn test was ook positief, toen gedaan op 26 weken. Heb best wel nog last van harde buiken, maar niet meer regelmatig. Hopelijk blijven ze nog even zitten. Blijven volhouden en stilliggen. Ik ben het echt beu maar je moet het doen voor je kindje. Heel veel succes! X

3 jaar geleden

Reactie op Loesjesw

Wat erg om te horen. Ik heb vanaf m'n 15de week rust toegeschreven gekregen ...
Oh dat is heftig. Hoop dat jij ook nog aantal weken mag volhouden. 🤞🍀

3 jaar geleden

Reactie op Viennalolita

Geen ervaring maar zit nu in hetzelfde schuitje.. vorige week donderdag in ...
Ook heavy, mijn eiwit test was ook positief. Nu ik platte bedrust neem zijn de contracties minimaal. Zodra dit verergerd trek ik meteen aan de bel. Hoop dat je nog enkele weken kunt uitstellen heel veel suc6 🤞

3 jaar geleden

Reactie op EvaAnne

Geen ervaring mee, maar wens je veel sterkte toe. Wellicht helpt het om men ...
Thnx voor je tips. Tot deze week bleef ik ook positief, en volhouden. Maar nu ff een dipje. Heb straks thuis acupunctuur en hoop dat ik de onrust weer kan omzetten in positieve energie. Dat is tot nu toe wel gelukt. 🤞

3 jaar geleden

Reactie op Baby_Lou

Ik lig momenteel bijna 4 weken in het ziekenhuis met harde buiken en ontslu ...
Ga ook voor jou duimen, iedere week is er 1. Hopelijk mogen we er nog diverse weken bijtellen. 🍀🤞

3 jaar geleden

Reactie op Suddenly84

Ook heavy, mijn eiwit test was ook positief. Nu ik platte bedrust neem zij ...
Jaa indd, nu bij mij ook rustig gelukkig.. ik ben een poetserd 🙈 maar doe wel mijn dingen thuis optimaal en door heel de dag heen. Jij ook veel succes en dat de kleintjes goed gezond mogen zijn als ze komen xx

3 jaar geleden

Geen bruissende dranken drinken helpt tegen eiwitten in de urine ik had er veel inzitten nu zo goed als beina niks maar heb wel spierscheuring in men schouder en ben nu beina 30 weken gelukkig zonder int ziekenhuis te liggen van men dochter heb ik dit gehad op 22 weken en heb dan weeenremmers gekregen op 28 weken stond ik er terug met het zelfde en op 32 weken ook en dan uiteindelijk op 35 weken en 4 dagen bevallen van dochter van 3kg310 en 50 cm ze moest niet in de couveuse maar nu wel al van men 6de maand plat liggen verplicht

3 jaar geleden

Wat heftig wat ik hier allemaal lees :( Hoop zo voor de zwangere dames hier dat jullie kleintjes nog lang mogen blijven zitten ,En voor de dames waarbij het minder goed afliep wens ik jullie heel veel sterkte en kracht! .. Momenteel bijna 26 weken zwanger van een tweede, Bij de eerste werd ik opgenomen met 31.5 en geremd met longrijpers ivm verkorte bmh en ze is gelukkig tot 39.3 blijven zitten.. En nu de tweede heb ik bepaalde klachten al eerder en moet ik dus al rustig aan doen omdat ze me geen risico willen laten lopen. Ga bijna wekelijks naar het ziekenhuis met klachten en maar steeds hopen dat het niet weer gebeurd.