15 Reacties

4 jaar geleden

Allemaal herkenbaar en onschuldig 😅. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu voor de 3e keer zwanger. Eerder 2 miskramen gehad helaas. Hoop op 3x is scheepsrecht 🍀

4 jaar geleden

Mss beter even checken bij de vk

4 jaar geleden

Hier ook 4+3! Zelfde krampjes en steekjes. Spannend!

4 jaar geleden

Spannend heh, gefeliciteerd! Ik had vandaag een positieve test, 3-4 weken. Sinds gisteren echt wel krampen, een beetje in vlagen. Ik lees dat het wel normaal is, maar toch wel spannend!

4 jaar geleden

Herkenbaar inderdaad tot afgelopen week ook last van gehad.

4 jaar geleden

Herkenbaar! Hoort er allemaal bij! Maak je geen zorgen. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Zelf 4 weekjes en idd lichte krampen , en krampen in mijn kuiten 🤨!

4 jaar geleden

Herkenbaar hoor ik ben ook 4 weken 3 dagen zwanger en heb vaak misselijkheid lage rugpijn, vermoeidheid dat hoort er allemaal bij

4 jaar geleden

Na 10 miskramen en hoop op 3de kindje opgegeven te hebben, toch nog zwanfergeraakt 4 weken en 5 dagen nu maar doodsbang voor nog een miskraam, durf bijna niet te hopen.

4 jaar geleden

Meid ik hoop dat je een mooi fezo d kindje krijgt. Gefeliciteerd.

4 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad bij 4wkn. En nu met 6+2 af en toe nog

4 jaar geleden

Heel herkenbaar hoor! Dit is mijn tweede zwangerschap, nu 4+1... bij mijn eerste zwangerschap had ik ook heel trekkerig gevoel aan de linkerkant en lage rugpijn in het begin. Dit is uiteindelijk mis gegaan, maar toen dat gebeurde heb ik geen klachten gehad en kwamen we er dus ook pas met 12 weken achter dat het niet meer goed zat. Had niks te maken met wat ik die eerste weken dus voelde. Nu heb ik die trekkerige steken/pijn weer, maar ben nu minder onzeker omdat ik het dus herken en het destijds geen teken was dat het mis ging. Dus voor nu geen zorgen!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik ben nu 4(+6) weken zwanger en had vorige week veel pijn in de maagstreek. En ook al is dit mijn vierde zwangerschap, het blijft spannend bij ieder pijntje...

4 jaar geleden

Jazeker herkenbaar. Vind het zo bijzonder dat je nu al zoveel kan voelen. Ik heb steeds, vooral savonds, krampjes en af en toe steken. Het is continu heel licht aanwezig. Val om 21h al op de bank in slaap, zo moe. En traplopen, herken mezelf niet meer, meteen buiten adem. Gisteravond ineens helder rood bloedverlies... Schrok me kapot. Vandaag is het weer rustig dus maandag maar eens een rondje bellen. Iemand hier ervaring mee?

4 jaar geleden

Hier 4wk en 1 dag. Merk sinds 4 dagen constant lichte krampen en heel moe eind vd dag. Vandaag bijna niets gedaan maar toch net even in slaap gevallen. Raar hoe vroeg het al merkbaar is.