Zere heup

CheyennneeP
2 maanden geleden
Volgen
Hoi dames. Meer die last hebben van een zere (rechter) heup zo met 10 weken? Ik had het vanaf het begin al wel, maar het word nu wel onaangenaam. Met bewegingen is het voornamelijk. Als ik stil zit of sta valt het wel mee. Iemand een idee wat het kan zijn? Of meer die dit hebben?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Hink
2 maanden geleden
Bandenpijn πŸ˜”. Zorgen dat je op twee benen staat (dus niet op 1 been leunen en door die ander heen zakken) en niet met je benen over elkaar gekruist gaat zitten.
  • Rapporteren
Ssandiie
2 maanden geleden
Heb ik ook laatste 2 weken (13 weken nu), rechter heup doet vaak pijn, maar bij mij is het voiral bij het liggen in bed op mijn zij. Of wanner ik te lang blijf zitten
  • Rapporteren
schj
2 maanden geleden
Ik ben nu bijna 13 weken en gisteren na een hele drukke dienst (werk in het ziekenhuis dus veel lopen en staan) had ik ontzettend last van mn linkerheup, net boven mn schaambot en aan de rechter achterkant van mn bekken. Nadat ik thuis op de bank was gaan liggen en weer wilde gaan lopen kom ik bijna mn ene been niet voor mn andere been zetten.. eenmaal β€˜op gang’ ging het wel weer, maar toch een beetje een reactie van bekken/banden na teveel gedaan te hebben. Alles wordt weker door de hormonen dus zal de ene dag meer zijn dan de andere dag!
  • Rapporteren
Missmrn
2 maanden geleden
Ik heb dit dus ook sinds een weekje! Mijn rechter heup vooral en straalt uit naar mijn onderrug en bil (beide rechterkant). Ik mag volgende week naar de bekkenfysio en hoop dat die het wat kan verhelpen of verzachten.
  • Rapporteren