6 Reacties

5 jaar geleden

Ik had t gisternacht. Ben nu 38+6 Beetje t gevoel van een menstruatie met vlagen. Soms wat zeurend soms ook echt stekende pijn.

5 jaar geleden

Nou meid ik denk dat je lichaam bezig is zich voor te bereiden op wat gaat komen, 😊 weeën beginnen vaak ook met wat zeurderig gevoel in de buik wat lijkt op menstruatiepijn. 🌼

5 jaar geleden

Ik heb er ook last van sinds gister. Zeurderige pijn en steken onderin mn buik. vandaag 39 +5 dagen. Laat dr maar komen... Lig nu ook al de hele dag op bed om de pijn een beetje onder controle te houden..

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde sinds gisteren! Vandaag 39.4. Vanmorgen had ik ook wat slijm en bloed, dus denk ook een deel van m’n slijmprop verloren. Ben benieuwd wanneer het doorzet

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Ben vandaag bij verloskundige geweest en heb al ontsluiting! Nu maar hopen dat het snel doorzet 😁

5 jaar geleden

Vanmorgen 9.00uur 1cm ontsluiting, verloskundige kon me strippen. Sinds een uurtje krampen in onderbuik die komen en gaan en harde buik erbij. Hoop dat doorzet, vind lastig te bepalen wanneer het nu echt is of voorweeen.