Ik twijfel of ik een wikkeldoek mee zou nemen of een voetenzak.. aangezien het best warm gaat worden.. wat doen jullie en wat voor wikkeldoek is handig?
Ik heb gewoon een gevoerde wikkeldoek meegenomen. De eerste dagen kunnen ze dat meestal toch wel goed hebben. Sommige babys hebben zelfs nog meer warmte nodig de eerste dagen, ook al is het buiten warm
Baby’s hebben warmte nodig, hoe warm het buiten ook is. Het is gewoon even zoeken wat nou fijn is voor je baby! Ik neem een wikkeldeken mee wat gevoerd is maar heb ook hydrofiele doeken mee. Just in case.
Ik heb de puckababy gogo in de maxi cosi gedaan, ik doe daar geen jasje onder. Als het echt koud zou zijn moet mijn man zijn trui of vest nog maar extra over haar heen leggen 🤣
Wij hebben een dekentje, jasje, hydrofiele doek en ook een voetenzak voor in de maxi cosi. Je weet maar nooit met het weer in NL en de nachten zijn meestal best fris. We hebben in ieder geval genoeg keuze zodra het zo ver is 😅
Vandaag mocht ik naar huis na een geplande keizersnede op woensdag, op de warmste dag tot nu toe en in de autostoel zat onze dochter ingewikkeld met een hydrofiele deken en daarover een voetenzak.
De voetenzak was op aanraden van de verpleegkundige die aangaf dat het best een stuk is naar de uitgang en het op de gangen een stuk koeler is dan op de kamer. Je moet ook nog even wachten tot je de auto in kan en in de auto is de voetenzak eraf gehaald.
Hopelijk heb je hier wat aan, anders gewoon zoals wij beide meenemen en de verpleegkundigen geeft ook echt wel advies met alle ervaringen