17 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga een wikkeldoek gebruiken

5 jaar geleden

Een voetenzak is te warm in de zomer werd mij gezegt, ik heb dus een wikkeldoek gekocht die wat dunner is van de hema

5 jaar geleden

Ik heb een dekentje en een badcape mee voor de zekerheid (als het dekentje te weinig is)

5 jaar geleden

Wjj hebben beide, maar een dekentje gaat mee naar het ziekenhuis.

5 jaar geleden

Gewoon een lekker grote hydrofiele doek van 120x120cm ofzo

5 jaar geleden

Voor de zomer zou ik een wikkeldoek doen, die kun je losjes over de baby leggen en als het kouder is dubbel slaan

5 jaar geleden

Ik heb gewoon een gevoerde wikkeldoek meegenomen. De eerste dagen kunnen ze dat meestal toch wel goed hebben. Sommige babys hebben zelfs nog meer warmte nodig de eerste dagen, ook al is het buiten warm

5 jaar geleden

Ik heb een wikkeldoek en een klein fleece dekentje mee, voor als we savonds (wanneer het wat kouder is) naar huis mogen..

5 jaar geleden

Baby’s hebben warmte nodig, hoe warm het buiten ook is. Het is gewoon even zoeken wat nou fijn is voor je baby! Ik neem een wikkeldeken mee wat gevoerd is maar heb ook hydrofiele doeken mee. Just in case.

5 jaar geleden

Ik neem een wiegdekentje en een grote (heerlijk zachte!) hydrofiele doek mee!

5 jaar geleden

Ik neem beide mee, vind het nog erg tegenvallen met de warmte. Of we beide gaan gebruiken zien we dan wel.

5 jaar geleden

Reactie op I A K

Een voetenzak is te warm in de zomer werd mij gezegt, ik heb dus een wikkel ...
Leg deze dan wel over je kindje en niet onder de gordels erbij, dat is namelijk niet veilig.

5 jaar geleden

Ik leg idd een aantal opties klaar in de maxi cosi, xxl hydrofiel, badcape en dun dekentje. Heb sowieso een dun jasje voor de baby mee ook

5 jaar geleden

Ik heb de puckababy gogo in de maxi cosi gedaan, ik doe daar geen jasje onder. Als het echt koud zou zijn moet mijn man zijn trui of vest nog maar extra over haar heen leggen 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Maaikz

Ik neem beide mee, vind het nog erg tegenvallen met de warmte. Of we beide ...
Tot nu toe klopt de weersvoorspellingen wel... juni warm, juli minder warm en nat en augustus zal erg warm worden.

5 jaar geleden

Wij hebben een dekentje, jasje, hydrofiele doek en ook een voetenzak voor in de maxi cosi. Je weet maar nooit met het weer in NL en de nachten zijn meestal best fris. We hebben in ieder geval genoeg keuze zodra het zo ver is 😅

5 jaar geleden

Vandaag mocht ik naar huis na een geplande keizersnede op woensdag, op de warmste dag tot nu toe en in de autostoel zat onze dochter ingewikkeld met een hydrofiele deken en daarover een voetenzak. De voetenzak was op aanraden van de verpleegkundige die aangaf dat het best een stuk is naar de uitgang en het op de gangen een stuk koeler is dan op de kamer. Je moet ook nog even wachten tot je de auto in kan en in de auto is de voetenzak eraf gehaald. Hopelijk heb je hier wat aan, anders gewoon zoals wij beide meenemen en de verpleegkundigen geeft ook echt wel advies met alle ervaringen