10 Reacties

6 maanden geleden

Hier is ze al bijna een maand compleet zindelijk. Eerst overdag toen middagslaapje en nu de nacht. Hebben vanaf 18u na het avondeten geen drinken aangeboden en voor ze na bed ga nog een keer op de wc laten plassen. In de slaapkamer sta nu ook een potje en ene keer zit er wat in andere keer niet. Soms wel eens een ongelukje maar word gelijk wakker wanneer ze in bed geeft geplast

6 maanden geleden

Eerlijk denk ik dat het voor de gemiddelde 3 jarige nog vroeg is en dat je dat wat tijd moet geven. Mijn zoontje is voor de helft van de nachten of zelfs meer droog, maar regelmatig nog een natte en soms echt volle pamper. Overdag droog, maar heel soms wanneer te druk aant spelen nog wel eens een ongelukje. Ik geef dit nog tijd, wil niet te veel druk leggen want ze moeten al zoveel dingen leren. En ik denk datdat dan grotendeels vanzelf wel komt. Uiteraard zijn er kindjes die vroeg droog zijn, en zullen er zijn waarbij het lang duurt en moeizaam verloopt, bij dit laatste ga je dan waarschijnlijk hulpmiddeltjes moeten gebruiken, maar dan heb ik het erover als ze bvb op 6+ nog steeds niet droog zijn.

6 maanden geleden

Mijn meisje is vanaf 2 jaar en 3 maanden dag en nachtzindelijk eigenlijk niets voor hoeven te doen toen ze overdag zindelijk was hield ze t ‘s nachts ook op

6 maanden geleden

Overdag is hij al lang zindelijk en ook aak in de ochtend droog. Ik had gewoon ik verwacht dat het snachts ook sneller helemaal goed zou gaan. Maar goed geduld heb ik zeker. Wellicht komt er nog een handige tip voorbij. Je weet het nooit. Wij laten hem wel plassen voor wij gaan slapen.

6 maanden geleden

Ik denk wel dat dit iets is dat kan helpen wanneer ze snachts al redelijk zindelijk zijn en enkel nog af entoe ongelukjes hebben. https://www.facebook.com/100064045772931/posts/pfbid0BiK38pAYTH1KbZc759rsZ36d98XCr2ieVMvp7AQxPJo6f5191qaWVMeWgxWWxszWl/

6 maanden geleden

Hier is ze al een tijdje overdag zindelijk.. 's nachts nog niet. We praten er wel over... als ze snachts wakker wordt en moet plassen dat ze ons mag roepen... dat is 1x gebeurd. Verder werkt hier alles super met beloningen 😂🙈 maar we concentreren ons eerst nog ff op overdag. En de nacht zal vanzelf wel komen met een beetje uitleg. Zoniet dan zetten peppa pig world in... daar doet ze alles voor 😎

6 maanden geleden

Ons zoontje is sinds juni overdag zindelijk. Zijn luiers bleven toen s nachts ook droog en wilde toen ook geen luiers meer aan. Nu totaal misschien 6 ongelukjes gehad s nachts, maar helemaal prima. Gewoon afwachten tot de luiers s nachts 2 weken droog blijven en dan proberen. Voor hij gaat slapen zeggen we dat hij naar de wc moet lopen als hij moet plassen of moet roepen en dat gaat goed. We zetten hem om 22.00 wel zelf op het potje, die in zijn slaapkamer staat. En s nachts, als hij moet, loopt hij zelf.

6 maanden geleden

En vandaag is ze al voor de derde ochtend droog 🙃 zou het vanzelf gaan 😎 ze wil zelf al zonder luier, ik vind het nog wat spannend 😂

6 maanden geleden

Reactie op Tannnnie

En vandaag is ze al voor de derde ochtend droog 🙃 zou het vanzelf gaan 😎 ...
Is hier ook regelmatig, meestal droog, en soms dan weer een hele volle, of een beetje. Gaat volgens mij idd vanzelf, maar heeft wat tijd nodig. Ik laat de pamperbroekjes voorlopig nog een tijdje aan. Maakt op zich geen verschil, maarbis wel handiger dan een heel bed verschonen.