29 Reacties

4 jaar geleden

Denk er ook even allemaal aan je eigen risico omlaag ze zetten. Dit was ik vergeten bij mijn 1e zwangerschap 😅🤭.

4 jaar geleden

Ik heb de 23ste mijn eerste echo zo spannend allemaal en als het hartje klopt wat wij natuurlijk hopen... ga ik even met me schoon mama om de tafel zitten die heeft jaren gewerkt bij CZ die weet de haakjes wel even aan te passen 🤗

4 jaar geleden

Ik heb toevallig van het weekend onze verzekering aangepast. we zaten al bi ...
Die heb ik ook😊

4 jaar geleden

Ik zit bij promovendum (alle ziekenhuizen) en blijf hierbij, wel ga ik hem omhoog zetten voor de fysio. Ik liep dit jaar al bij de fysio ivm bekkenbodem en vermoed dat ik nu ik zwanger ben hier dit jaar nog best gebruik van zal maken 🤓 Veder zal ik medisch zijn ivm chronische ziekte.

4 jaar geleden

Ik zit bij Anderzorg en heb allen mijn eigen risico verlaagd. Ben nooit ziek en heb nooit wat (afkloppen) dus had altijd volledig eigen risico maar dat doe ik nu maar niet. Wel fijn om er deze periode achter te komen. Dan kun je alles nog aanpassen.

4 jaar geleden

Ik heb toevallig van het weekend onze verzekering aangepast. we zaten al bi ...
Mommylove mag ik vragen welke verzekering jij nu hebt bij vgz? Ik heb ze gisteren gebeld en toen zeiden ze dat een bevalling zonder medische indicatie niet vergoed wordt. Dus ben heel benieuwd welk advies jij hebt gehad :).

4 jaar geleden

Reactie op Jetj

Mommylove mag ik vragen welke verzekering jij nu hebt bij vgz? Ik heb ze gi ...
Natuurlijk mag je dat vragen. Wij waren al bij VGZ verzekerd met een basispakket en een tand goed pakket. Wij zitten op een gezinspolis, collectief verzekerd via mijn werkgever. Ik heb het werkt beter pakket erbij genomen en bij dit pakket word een ziekenhuisbevalling op eigen verzoek (dus als je niet medisch word) helemaal vergoed. Ook heb je een bijdrage op kraamzorg, kraampakket, 100 euro tegemoetkoming voor een zwangerschapscurses en 20x fysio.

4 jaar geleden

Reactie op Jetj

Mommylove mag ik vragen welke verzekering jij nu hebt bij vgz? Ik heb ze gi ...
Als je een aanvullend beter pakket pakt word het wel vergoed

4 jaar geleden

basis van cz word ook alles vergoed incl kraamzorg voor de vaste dagen alleen bevallen in ziekenhuis zonder medische noodzaam word niet vergoed.