77 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Dat is raar. Ik heb ook gebeld met united consumers en daar werd aangegeven ...
In het hoogste pakket wat ik bij united consumer af kan sluiten zitten 24 behandelingen. Ik krijg er bij VGZ 32. Gaat er ergens toch iets mis haha. Uiteindelijk moet je gewoon kijken maar wat jij nodig denkt te hebben en wat voor jou het voordeligst is 😊

4 jaar geleden

Reactie op AmyS

In het hoogste pakket wat ik bij united consumer af kan sluiten zitten 24 b ...
Ja het ging mij om kraamzorg en bevalling etc. Maar jij hebt het over fysio ofzo?

4 jaar geleden

Ik zit zelf bij de Friesland en heb vanochtend ook alles uitgezocht. Zelf heb ik een basis + aanvullende verzekering en dat is na even een uitzoek-klusje voldoende. Het enige wat ik terug kan vinden over kosten is eigen bijdrage Kraamzorg en eigen bijdrage bij een Poliklinische bevalling ;)

4 jaar geleden

Ik heb vandaag ook contact gehad met mijn huidige zorgverzekeraar en die geeft aan dat ik ook volledige dekking heb. Ik hoop dat het ook zo is dus ben er blij mee dat ik niet hoef te veranderen.

4 jaar geleden

Volgens mij kom je met de basisverzekering al een heel eind. Die aanvullende pakketten zijn vaak best duur en de egen risico ben je toch wel kwijt. Ik heb een verzekering bij de Hema . Dan krijg je 10% korting op alles in de winkel. Ook mooi meegenomen.😁

4 jaar geleden

Ik zit bij ditzo en daar heb ik laatst contact mee gehad. Alles wat we nodig lijken te hebben zit daar in de basisverzekering. Uiteraard wel eigen bijdrage bij kraamhulp en bevallen zonder noodzaak in het ziekenhuis.

4 jaar geleden

Ik heb gister die van UC afgesloten. Ben sowieso medisch ivm tweeling, dus om die reden hoefde ik eigenlijk niet over te stappen. Maar nu wel complete dekking voor de kraamzorg, meer fysio behandelingen (mocht ik het nodig hebben), lactatiedeskundige hulp, etc 😊!

4 jaar geleden

Ik heb CZ en dan als aanvullende verzekering de basis collectief. Vorige zwangerschap ook gehad en zat toen alles in wat ik nodig had. Alleen eigen bijdrage kraamzorg 75% vergoed, dat gaat echt om klein bedrag wat overblijft. Succes met je keuze!

4 jaar geleden

Ik heb zilverenkruis en heb nog nooit een rekening gezien van mijn bevalling of zwangerschap. Ik heb aanvullend 2 sterren en krijg je ook nog een kraampakket en 75 euro terug op een borstkolf

4 jaar geleden

Reactie op Brigittr

Ik heb zilverenkruis en heb nog nooit een rekening gezien van mijn bevallin ...
Ook niet van de kraamzorg trouwens

4 jaar geleden

Ik ben overgestapt naar Menzis 136 per maand aanvullend. Je krijgt alles 100% vergoed!

4 jaar geleden

https://mgmco.nl/xabahu/pp Zorgkiezer website om te vergelijken

4 jaar geleden

Ja vanaf volgend jaar wel. Ik ben zonder medische indicatie bevallen in het ziekenhuis. Heeft me niks gekost. Heel veel extra echo ook niks voor betaald.

4 jaar geleden

Standaard 385

4 jaar geleden

Hey meid, als je kiest voor de collectiviteit OMNIA krijg je korting en is die verzekering 136 ofzo. Iedereen kan OMNIA gebruiken.

4 jaar geleden

Ik zelf heb dsw av top verzekering iemand ervaring daar mee lees dat heel veel vgz hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Charlotte863

ik ga ook naar zilveren kruis 2 sterren aanvullend. dan word alles vergoed ...
wat betaal je hier dan maandelijks voor? 😊

4 jaar geleden

Reactie op APL_

Ik ben overgestapt naar Menzis 136 per maand aanvullend. Je krijgt alles 10 ...
hier zit dan geen tandarts kosten bij denk ik?

4 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

hier zit dan geen tandarts kosten bij denk ik?
Nee!

4 jaar geleden

Reactie op mamafa

Hey meid, als je kiest voor de collectiviteit OMNIA krijg je korting en is ...
Ik blijf toch waar ik bijzit. Fysiotherapie, tandartsverzekering en alles gedekt wat betreft zwangerschap en bevallingen etc. En voel mij er goed bij, voor twee tientjes meer. Better safe than sorry. 🌸