7 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees graag mee!

4 jaar geleden

Ik heb gekozen voor zilveren kruis met aanvullend 2 sterren. Hierbij wordt de TENS vergoed. Daarnaast geen eigen bijdrage voor kraamzorg en er is een vergoeding voor een borstkolf en lactatiedeskundig advies.

4 jaar geleden

Reactie op Team-Leckers

Ik heb gekozen voor zilveren kruis met aanvullend 2 sterren. Hierbij wordt ...
Wat is TENS?

4 jaar geleden

Reactie op Team-Leckers

Ik heb gekozen voor zilveren kruis met aanvullend 2 sterren. Hierbij wordt ...
Ben ook overgestapt naar zilveren kruis, er is ruime zorg aanbieder keuze en je hoeft niet de meest uitgebreide aanvullende verzekering te hebben om al van alles wat met bevalling, kraamzorg enz vergoed te krijgen. Ze vergoeden ook bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie.

4 jaar geleden

Reactie op ccvanzijl

Wat is TENS?
Een geboorte Tens is een apparaatje dat je kunt gebruiken om de weeën op te vangen. Het werkt met plakkers die je op je rug plakt en stroomschokjes. Het is een natuurlijke vorm van pijnbestrijding. Ik heb er veel baat bij gehad.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag overgestapt naar Menzis en heb gekozen voor de aanvullende verzekering ExtraVerzorgd 2.

4 jaar geleden

Het voordeel van een verzekering bij OHRA of Nationale Nederlanden is dat zij een meegroeiservice hebben. Wanneer je zwanger bent mag je 1 keer in het jaar je aanvullende verzekering verhogen of verlagen. Dit kan per 1e van een volgende maand. Dan hoef je dus niet een heel jaar te betalen voor een dure aanvullende verzekering