Zwanger en bmi >40

Hbr93
2 maanden geleden
Volgen
Morgen mag ik voor de termijn echo! Heb laatst de intake gehad en kreeg te horen dat ik wat extra onderzoeken krijg en eigenlijk max 6kg bij mag komen in totaal omdat mijn bmi boven de 40 ligt. Meer mensen iets dergelijks?:)
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Eluna88
13 dagen geleden
Mijn BMI is ook te hoog (medische oorzaak). Bij mijn eerste zwangerschap ben ik van begin tot eind gelijk gebleven kwa gewicht en deze keer ben ik ivm misselijkheid de eerste 12 weken 14 kg verloren. Ik loop voor andere redenen bij de gynaecoloog onder controle, maar zij maakt zich niet zo druk om het gewicht zolang je maar niet teveel aankomt, goed beweegt en zo gezond mogelijk eet.
  • Rapporteren
Maeve266
12 dagen geleden
Hier ook een te hoog BMI (dacht 36). Ik mag ook maar iets van 5 kg aankomen maar dat is voor een eenling zwangerschap en ik ben zwanger van 2. Tot nu toe 1 kg aangekomen (21 weken zwanger). Goed opletten en niet te veel toegeven aan cravings.
  • Rapporteren
Hbr93
10 dagen geleden
Ivm reacties die nu nog komen: ik heb een curretage moeten laten uitvoeren. Kindje was niet levensvatbaar.
  • Rapporteren
KimvdP
10 dagen geleden
Reactie op Hbr93
Ivm reacties die nu nog komen: ik heb een curretage moeten laten uitvoeren. Kindje was niet levensvatbaar.
Wat verdrietig! Heel veel sterkte! ♡
  • Rapporteren
Majel82
9 dagen geleden
Reactie op Hbr93
Veel 🌟 kte, 😘
  • Rapporteren