25 Reacties

4 jaar geleden

Jep hier ook dat probleem😅

4 jaar geleden

Jep om de dag is het feest🙈 ga soms wel 5x op de dag. Ben 4+2 weken

4 jaar geleden

Haha toevallig ik wou zelf zo een topic openen Ja sinds een paar dagen en dan heel erge ook Ik denk vooral goed blijven drinken is de boodschap :D

4 jaar geleden

Daar had ik in week 4 en 5 ook regelmatig last van!

4 jaar geleden

Reactie op Myfirstbaby

Haha toevallig ik wou zelf zo een topic openen Ja sinds een paar dagen en d ...
Oja ik ben 5weken 5dagen ongeveer ;D

4 jaar geleden

Het zelfde probleem hier.

4 jaar geleden

Ik twijfelde al aan mezelf. Las overal wel over verstopping. Hier gaat het ook vrij soepel 😂

4 jaar geleden

Hier ook! Eerst geconstipeerd en nu diaree 😅

4 jaar geleden

Hier vandaag precies 4 weken en normaal is poepen echt een grote uitdaging maar nu..

4 jaar geleden

Reactie op P3lle

Ik twijfelde al aan mezelf. Las overal wel over verstopping. Hier gaat het ...
Ja precies, dat dacht ik dus ook. Lees veel over obstipatie, maar ik heb juist het tegenover gestelde. Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben!

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van! Ben 4 weken en 1 dag

4 jaar geleden

Reactie op Moondollyx

Hier ook! Eerst geconstipeerd en nu diaree 😅
Had ik eerst ook. Ben nu 5+6.

4 jaar geleden

Ik heb er ook al 1,5 week last van.. nu 5+2 weken.. ik wilde het al gaan googlen maar het is duidelijk nu hihi

4 jaar geleden

Same here! 🙋🏻‍♀️🙈

4 jaar geleden

Jep ben nu 7+3 en heb er al ruim 2 weken last van. Zelfs veel erger dan wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Heb toch maar een paar keer O.R.S. poeders gebruikt om alle suikers en zouten beetje op peil te houden omdat ik er ook heel slap en nog vermoeider van werd. Gelukkig kun je die zonder problemen gebruiken bij zwangerschap 😇

4 jaar geleden

Oh kijk het kan dus aan de zwangerschap liggen. Heb er ook al een paar dagen last van. Met name smorgens. Bij de vorige zwangerschap had ik juist obstipatie en was er al op aan het wachten maar heb denk ik liever dit dan dat het niet lukt.

4 jaar geleden

Jep ik ook al dagen... vandaag 6 wkn 5 dgn zwanger

4 jaar geleden

Ja ook paar dagen gehad! Ik dacht dat ik buikgriep had, maar komt denk gewoon door alle veranderingen!

4 jaar geleden

Hier ook geen verstoppingen. Soms zelfs meerdere keren op een dag 😂

4 jaar geleden

Hier ook! Iemand ervaring met Norit?