13 Reacties

4 jaar geleden

Was het niet geplant? Of waarom in paniek?

4 jaar geleden

Je moet in ieder geval meteen met folium zuur starten

4 jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd. De krampjes horen er idd bij. Heb ook sinds maandag af en toe krampjes. Veel last ook can rommelende darmen. Relax en geniet!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Foliumzuur is het belangrijkste voor nu inderdaad en het eerste wat ik zelf deed was bellen naar de verloskundige en vragen wat nu verder de bedoeling is verder... 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Leslie10

Was het niet geplant? Of waarom in paniek?
Nee niet gepland, ik was bezig met een switch maken van anticonceptie. We hebben wel gesprekken gehad erover en als het zou gebeuren is het wel goed, maar nu het zover is was het toch even schrikken! Maar nu al heel erg blij en langzaam wennen aan het idee!

4 jaar geleden

Spannend! Vk bellen en mama compleet. Heb je alles binnen met 1 pil. Ik heb het samen met mijn vriend gedaan... samen maken, samen ontdekken 😅

4 jaar geleden

Bedankt voor de tips, heb gelijk de vitamines en foliumzuur gehaald!

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Spannend! Vk bellen en mama compleet. Heb je alles binnen met 1 pil. Ik h ...
Allereerst gefeliciteerd Nadine en veel plezier vanavond met het vertellen aan je man. :-) Haha ik verbaas me er ook over, hoe vaak ik hier lees dat vrouwen alleen testen en het pas later vertellen aan hun man. Wij hebben ook samen getest en precies zoals je het zegt Maeve; samen maken, samen ontdekken. Voor hem natuurlijk net zo spannend!

4 jaar geleden

Dag iedereen, Dinsdag een test gedaan, maar was negatief (toen dacht ik dat het wellicht te vroeg was om het te kunnen weten). Woensdag ontdekte ik een klein beetje roze achtig bloed, waardoor ik hoopte dat het een inneestelingsblording zou zijn. Vanmorgen ook een test gedaan en toen zag ik licht een 2de streepje. Ik ben snel mijn vriend gaan wakker maken om hem her goeie nieuws te vertellen. Ik neem al sinds 2 maanden omniobionta vitaminen waardoor ik denk dat ik voldoende vitaminen binnen heb nu. Maandag naar de dokter 🙂🤗

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Spannend! Vk bellen en mama compleet. Heb je alles binnen met 1 pil. Ik h ...
Dat is natuurlijk ook leuk samen testen, ik heb er bewust voor gekozen van niet , ik wil toch een soort van verrassing effect erin houden. 2 de kerstdag word ik zijn kado 🤣!

4 jaar geleden

Gefeliciteerddd!! Het lijkt net of ik mijn dag van gisteren lees :) Ook ben ik gisteren achtergekomen en mijn man 's avonds verteld.

4 jaar geleden

Haha leuk die verhalen, wij kwamen er per toeval in het ziekenhuis achter terwijl we voor iets heel anders gingen. Mooiste Sint cadeau ooit 😍

4 jaar geleden

Reactie op WinnieStortelder

Allereerst gefeliciteerd Nadine en veel plezier vanavond met het vertellen ...
Mijn man werkt van 03:00-14:00 en ik van 08:00-17:00 vaak als ik thuis komt ligt die al half te slapen. Sochtends testen kan dus bijna alleen in mijn eentje. Heb ik dus ook gedaan maar wel met hem aan de telefoon.