6 Reacties

2 jaar geleden

Ik testte 4 dagen na mijn miskraam negatief, na 1 cyclus weer zwanger dus iets langzamer maar het zou goed kunnen

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Ik testte 4 dagen na mijn miskraam negatief, na 1 cyclus weer zwanger dus i ...
De verloskundige raadde mij af om te testen. Ivm dat het nog even positief kon blijven. Ik was wel helemaal schoon en baarmoederslijmvlies was ook normaal na de MK. Gynaecoloog meten 1,2mm. Op basis van mijn test en verhaal zei de verloskundige de kans is groot dat je weer zwanger bent. Ik ga morgenvroeg nog eens testen met clearblue. 🙏🏻 Wat rot dat jij ook een MK heb moeten meemaken maar tog gefeliciteerd net je nieuwe zwangerschap. ❤️ Hoe voel je je?

2 jaar geleden

De verloskundige raadde mij af om te testen. Ivm dat het nog even positief ...
Inmidds heb ik 2 kindjes hoor, Destijds (nu 4 jaar geleden) moest ik verplicht teste of de hormonen er al uit waren.. De jongste is nu 15 mnd met een motorische ontwikkeling van 10 mnd (zuurstoftekort, als beer van bijna 41 weken op de neonatologie)

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Inmidds heb ik 2 kindjes hoor, Destijds (nu 4 jaar geleden) moest ik verpli ...
Ik wacht in spanning af de verloskundige denkt dat ik momenteel de innestelingsbloeding heb. Maar geen idee of het dat is. Vorige twee zwangerschappen niet gehad.

2 jaar geleden

Ik wacht in spanning af de verloskundige denkt dat ik momenteel de innestel ...
Spannend 😊

2 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Spannend 😊
Vanmorgen helaas een bloeding en een rare prop verloren. Verloskundige denkt nieuwe miskraam. Woensdag weten we meer.