Zwanger na miskraam

Verwijderd lid
2 maanden geleden
Volgen
Hoi dames, Het is nu 5 weken geleden dat ik een MK heb gehad. Ik heb nog geen normale cyclus gehad dus ik ben nog niet ongesteld geweest. Nu heb ik twee dagen terug een zwangerschapstest gedaan welke positief is. Ik heb de verloskundige gebeld en op basis van mijn verhaal vermoed ze dat ik opnieuw zwanger ben. Advies nog een week afwachten en dan opnieuw testen. Ik durf eigenlijk niet te geloven dat ik zwanger ben. Nu is het zo dat ik sinds vanmiddag wat donkerbruine afscheiding heb, dit maakt mij onzeker. Ik ga morgenvroeg weer opnieuw testen. Zijn er meer dames die opnieuw zwanger waren na een MK zonder dat ze een normale cyclus hebben gehad? Of vijf weken na een miskraam nog steeds positief testen doordat het HCG nog niet volledig gezakt was. Ik was bij mijn eerste kindje binnen een maand zwanger en bij de tweede zwangerschap was ik binnen drie maanden zwanger. Ik vind het zo spannend. Liefst van deze mommy
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Sdaj
2 maanden geleden
Ik testte 4 dagen na mijn miskraam negatief, na 1 cyclus weer zwanger dus iets langzamer maar het zou goed kunnen
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Sdaj
Ik testte 4 dagen na mijn miskraam negatief, na 1 cyclus weer zwanger dus iets langzamer maar het zou goed kunnen
De verloskundige raadde mij af om te testen. Ivm dat het nog even positief kon blijven. Ik was wel helemaal schoon en baarmoederslijmvlies was ook normaal na de MK. Gynaecoloog meten 1,2mm. Op basis van mijn test en verhaal zei de verloskundige de kans is groot dat je weer zwanger bent. Ik ga morgenvroeg nog eens testen met clearblue. 🙏🏻 Wat rot dat jij ook een MK heb moeten meemaken maar tog gefeliciteerd net je nieuwe zwangerschap. ❤️ Hoe voel je je?
Sdaj
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
De verloskundige raadde mij af om te testen. Ivm dat het nog even positief kon blijven. Ik was wel helemaal schoon en baarmoederslijmvlies was ook normaal na de MK. Gynaecoloog meten 1,2mm. Op basis van mijn test en verhaal zei de verloskundige de kans is groot dat je weer zwanger bent. Ik ga morgenvroeg nog eens testen met clearblue. 🙏🏻 Wat rot dat jij ook een MK heb moeten meemaken maar tog gefeliciteerd net je nieuwe zwangerschap. ❤️ Hoe voel je je?
Inmidds heb ik 2 kindjes hoor, Destijds (nu 4 jaar geleden) moest ik verplicht teste of de hormonen er al uit waren.. De jongste is nu 15 mnd met een motorische ontwikkeling van 10 mnd (zuurstoftekort, als beer van bijna 41 weken op de neonatologie)
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Sdaj
Inmidds heb ik 2 kindjes hoor, Destijds (nu 4 jaar geleden) moest ik verplicht teste of de hormonen er al uit waren.. De jongste is nu 15 mnd met een motorische ontwikkeling van 10 mnd (zuurstoftekort, als beer van bijna 41 weken op de neonatologie)
Ik wacht in spanning af de verloskundige denkt dat ik momenteel de innestelingsbloeding heb. Maar geen idee of het dat is. Vorige twee zwangerschappen niet gehad.
Sdaj
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik wacht in spanning af de verloskundige denkt dat ik momenteel de innestelingsbloeding heb. Maar geen idee of het dat is. Vorige twee zwangerschappen niet gehad.
Spannend 😊
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op Sdaj
Spannend 😊
Vanmorgen helaas een bloeding en een rare prop verloren. Verloskundige denkt nieuwe miskraam. Woensdag weten we meer.