60 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, ik snap het helemaal. Heb in mei een miskraam gehad en ben nu weer zwanger(5 wk). Het maakt mij ook onzeker en hoop dat het goed mag blijven gaan. Ik heb ook best wel wat angst voor de eerste echo.

4 jaar geleden

Ja, snap je gevoel helemaal. In oktober met 4.5 weken een miskraam en nu ook weer gelijk zwanger. Ben nu wel over de tijd van mijn vorige miskraam heen. Nu 5.3 weken. Maar ook zo bezorgd en ongerust, ook voor elk dingetje naar de wc lopen om er toch maar zeker van te zijn dat er niks uitkomt. Fingers crossed voor ons🤞🏻

4 jaar geleden

Ik begrijp je helemaal! Ik heb in augustus een missed abortion gehad en ben in september uiteindelijk gecureteerd. Nu ben ik 4 weken en 2 dgn zwanger en ben bang dat het weer fout gaat.... Dus echt herkenbaar

4 jaar geleden

Ook ik snap je. In maar een curretage gehad omdat ik een missed abortion had. Nu weer zwanger morgen 5 weken dus echt zo spannend Hebben jullie kwaaltjes?

4 jaar geleden

Snap je gevoel. Voor onze eerste heb ik met ruim 7 weken ook een mk gehad. Daarna heeft het ruim een jaar geduurd voordat het weer raak was. Nu bleek ik in juni ook zwanger, helaas een missed abortion en dmv pillen is het op gang gebracht. Nu dus weer zwanger en merk toch dat ik best onzeker ben. Volgende week dinsdag eerste echo dus hoef niet heel lang meer te wachten voordat we ietsjes meer weten. Blijft zo spannend

4 jaar geleden

Hier hetzelfde gevoel. Okt miskraam gehad met 5 weken nu 6 weken en 1 dag. Maar alles word beter. Alleen verschrikkelijk brandend maagzuur. Maak me dit keer geen zorgen het voelt gewoon heel anders als de vorige keren.

4 jaar geleden

2 oktober miskraam 6 oktober vrucht verloren. 2 dec positief getest en ik voel me totaal niet blij. Ben alleen maar bang morgen heb ik een echo

4 jaar geleden

Hallo allemaal, die onzekerheid wordt alleen maar erger vindt ik. Ik heb zelf 5 miskramen gehad waarvan de laatste in oktober. Erna direct weer zwanger. Ben nu 5 weken, en hopelijk blijft alles goed gaan. Ik wil zo blij zijn, en dat ben ik ook echt maar tegelijkertijd ook erg bang. Volgende week maandag de eerste echo. Zooooo spannend. Maar het gevoel van angst is ook normaal na een miskraam hoor. Veel succes allemaal ;)

4 jaar geleden

Ik heb helaas 2 miskramen gehad, 1 voor mijn dochter en 1 daarna. 1 bij 11 weken en 1 bij 6.5 week. Mede door deze ervaringen maakt het je onzeker. Wel voel ik me nu anders dan bv de laatste x toen het mis ging. Toen leek het wel alsof ik toch al voelde dat het niet 100% goed was. Maandag heb ik de 1e echo 😇 We moeten proberen vertrouwen te hebben in ons lichaam. Hoe moeilijk dat soms ook is.

4 jaar geleden

Snap je gevoel helemaal. Juni dit jaar een miskraam gehad. Vorige week een positieve test in handen maar ben ook heel erg onzeker of het dit keer wel goed blijft gaan.

4 jaar geleden

Ik snap je ook helemaal. Ik heb in augustus een miskraam gehad. Ik ben nu 5 weken zwanger maar ben ook super gespannen en bang dat het weer fout gaat. Ben ook bang voor mn eerste echo dat ik hetzelfde ga meemaken. Ik wil dat het allemaal goed gaat lopen:(

4 jaar geleden

Ook 17 oktober een miskraam gehad en nu weer 5 weken zwanger! Mijn gevoel zegt wel meer dat het oke is nu. Maar het zal spannend blijven totdat we kloppende hartjes zien

4 jaar geleden

In februari miskraam gehad met 8 weken. Daarna duurde het even en nu 6 weken zwanger. Maar vind super spannend. Bang dat er geen hartje klopt.

4 jaar geleden

Ik snap je helemaal! In september een mk gehad en nu 5 weken zwanger. Vandaag meer last van krampen en dan check ik zoo vaak of ik niet bloed... Net ook van een vriending gehoord dat ze met de echo erachter kwamen dat t hartje niet klopte.. Daardoor raak ik weer van de wap. Probeer me niet teveel zorgen te maken. Maar is wel lastig

4 jaar geleden

Ja jeetje wat blijkt zo'n miskraam er toch in te hakken hè. Ik heb er ook een in juni gehad en nu weer 5 weken zwanger. Ik wil steeds wat voelen om er masseer zeker van te zijn dat het goed zit. Al weet je ook dat dit niks te zeggen hoeft. Konden we de tijd maar vooruit zetten. Woensdag de verloskundige maar eens bellen. Dan heb je een datum waar je naartoe kunt leven. Maar jeetje eigenlijk moeten we gewoon genieten van het feit van zwanger zijn! Hoeveel mensen hopen erop maar lukt het niet!!! Zorgen maken heeft zo weinig zin! Zet hem op dames!!!

4 jaar geleden

Ik had eind oktober een miskraam en direct daarna weer zwanger. Nu 5 weken en 5 dagen en net een echo gehad. Ik was zo angstig (ook door beetje roze afscheiding gister) en obsessief met checken bezig, dat de verloskundige me uit mijn lijden wilde verlossen.. heel fijn! Voel gelijk rust nu..

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Ik had eind oktober een miskraam en direct daarna weer zwanger. Nu 5 weken ...
Fijn dat je zo vroeg al een echo hebt gehad! Was er wel iets te zien zo vroeg? Ik heb hetzelfde als jou, ben er ook erg mee bezig...

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Fijn dat je zo vroeg al een echo hebt gehad! Was er wel iets te zien zo vro ...
Ja, een dooierzak en vruchtje in ontwikkeling.. geen hartactie.. volgens de vk zag het eruit zoals moet met 5,5 week.. geen garantie voor hoe het verder loopt maar ik heb voor het eerst in 2 weken een beetje rust.. zou je zeker aanraden dit aan te vragen..

4 jaar geleden

Ik heb in september een miskraam gehad en ben nu weer 4,5 zwanger. Ook ik ben ontzettend onzeker en angstig, bang dat het mis kan gaan. 23 december de eerste echo, ook vroeg volgens de vk maar ook voor mijn geruststelling.

4 jaar geleden

Reactie op lau123

Ik had eind oktober een miskraam en direct daarna weer zwanger. Nu 5 weken ...
Hoi ik zag dat jij ook 5,5 week zwanger bent en ik heb morgen mijn echo ben alleen zo bang dat ze niks zien ? Was het bij jou al wel goed te zien ? Groetjes esther