18 Reacties

4 jaar geleden

Ik zie een streepje. Was dit meteen binnen de testtijd? Hoe ver zou je zijn? Ik zou over 3 dagen nog eens proberen 😉

4 jaar geleden

Een streep is een streep. Je bent waarschijnlijk heel erg vroeg. Zou het over een paar dagen nog een x doen. Maar een voorzichtige gefeliciteerd is wel op zijn plek 🤗

4 jaar geleden

Yasl: wanneer is je nod ? Ik zie wel licht streepje idd.. wellicht word hij binnen paar dagen donkerder

4 jaar geleden

Ik zie idd wel een streepje. Wanneer was je nod? Zou ook over 2 a 3 dagen weer testen.

4 jaar geleden

Jaaaa zeker zie ik die

4 jaar geleden

Reactie op Kleintje32020

Ik zie een streepje. Was dit meteen binnen de testtijd? Hoe ver zou je zijn ...
Dit is een early test van Predictor. Ik kon niet wachten.. ik ga vrijdag weer testen dan ben ik 1 dag overtijd

4 jaar geleden

Ik zie ook een streepje, ik zou indd over een paar dagen een nieuwe test doen. Of een vervroegde test doen.

4 jaar geleden

Zoals de andere zeggen wacht nog een paar dagen en herhaal een test. Sommige testen hebben een indroog streep. Hierdoor lijkt er dan een vaag streepje te zijn. Ik ben 1.5 jaar bezig geweest om zwanger te raken dus heb mij soms helemaal gek gestaard naar streepjes. Over een paar dagen heb je meer zekerheid!

4 jaar geleden

Hi ja dit heb ik ook. Op de verpakkingen staat " het maakt niet uit of de lijnen lichter of donkerder zijn" probeer het anders morgen of overmorgen weer.. dan wordt het donkerder.

4 jaar geleden

Een streep is een streep!😬 waarschijnlijk ben je nog zo pril zwanger dat je HCG hormoon nog zo laag is , daardoor is je streep zo licht.. over paar dagen zal je streep donkerder zijn, zit je nog voor je nod?

4 jaar geleden

Een streep is een streep!😬 waarschijnlijk ben je nog zo pril zwanger dat j ...
Hi, ja nog 3 dagen😬

4 jaar geleden

Ik zie ze! Vooral bij de bovenste! Voor zover ik weet heeft deze test geen indrooglijn dus ik denk zeker dat je zwanger bent. Zou inderdaad nog even doortesten. ☺️ Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Het lijkt positief maar kan ook zongedroogde lijn zijn dat had ik 2 maand geleden dacht ik ook dat t positief was testen kunnen je aardig voor de gek houden maar hoop dat het een dikke positief is voor je gewoon over 4 dagen weer testen

4 jaar geleden

Ik zie hem ook! Hier ook vroeg getest, woensdag mijn nod. Dus woensdag doe ik een clearblue al voel ik aan alles in mijn lichaam dat het raak is en 3 lichte streepjes. Succes maar denk dat hij posief is.

4 jaar geleden

Hey Yasl! Weet je al wat meer? (:

4 jaar geleden

Hey Yasl! Weet je al wat meer? (:
Hey! Ja dik positief! We zijn er super blij mee.

4 jaar geleden

O wat super! Gefeliciteerd en geniet ervan!

4 jaar geleden

O wat super! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Dankjewel!!