152 Reacties

4 jaar geleden

Ja , ook hier zwanger van de 2e , onze dochter is 1,5 jaar. Maar vind het net zo spannend als de 1e keer.

4 jaar geleden

Jaa hier ook zwanger van de 2e, en een zoontje van 1,5! Ik ben begin augustus uitgerekend en op 23-12 de eerste echo dus nog heel pril. Ik moet zeggen dat ik me veel bewuster ben van mijn lichaam bij deze zwangerschap tot nu toe. Hoe ervaar jij dat? Misschien toch het vergelijken met de vorige keer? Leuk om contact / ervaring uit te wisselen !

4 jaar geleden

Hoi Inge, ook wij zijn zwanger van ons tweede kindje. Ons zoontje is inmiddels net 5 geworden. Vind het net zo spannend als de eerste keer hoor! Uitgerekende datum staat nog op 1-8-2020

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van de 2e. 30 juli uitgerekend maar denk eerder dat het augustus zal worden. Ons dochtertje wordt in januari 3 dus ze zal ruim 3.5 zijn als de 2e geboren wordt. Spannend allemaal weer! Bij de 1e echt een rot zwangerschap gehad dus hopelijk verloopt deze beter.. Mijn dochtertje snapt er overigens nog niets van want ze zegt steeds mama heeft nu nog geen baby in de buik toch.. Er zit natuurlijk nog geen buik😂

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de 2e. Mijn dochter is in oktober 3 geworden. Uitgerekende datum is waarschijnlijk 5 augustus. 😁 Onze eerste echo hebben we 16-12.

4 jaar geleden

Yes ik ook zwanger van de 2e! Mn zoontje is nu 11 maanden. Vrij snel achter elkaar haha. Niet gepland, wel gewenst natuurlijk!

4 jaar geleden

Reactie op Flamingo84

Ik ben ook zwanger van de 2e. Mijn dochter is in oktober 3 geworden. Uitger ...
Doe je die eerste echo op eigen kosten of via de verloskundige? Ik ben 30 juli uitgerekend en mag pas 30 Dec voor de eerste echo.. Duurt nog zolang 😜

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Dochter is van 9 september 2017, als alles goed mag gaan ben ik 3 augustus 2020 uitgerekend dus bijna 3 jaar ertussen 😊

4 jaar geleden

Reactie op ashleyvd

Doe je die eerste echo op eigen kosten of via de verloskundige? Ik ben 30 j ...
Nee, de echo krijgen we in het ziekenhuis. We hebben ICSI traject het en deze zwangerschap is van een cryo blastocyste. Dan doen ze de 1e echo eerder in het zh. Mijn dochter is via IUI geboren. Toen kregen we de 1e echo ook tegen de 7 wk, daarna 1 bij 10 weken en nog bij 13 weken.

4 jaar geleden

Ja, onze oudste dochter wordt 10 december 2. En begin augustus uitgerekend van nummer 2 😊

4 jaar geleden

Reactie op Kiek1985

Yes ik ook zwanger van de 2e! Mn zoontje is nu 11 maanden. Vrij snel achter ...
Wat leuk alle reacties te lezen. Mijn dochtertje is bijna 13 maanden, komt wel aardig overeen. Moet nog 4 weken wachten tot eerste echo, dat vind ik wel 4 onzekere weken herinner ik mij van vorige zwangerschap. Vorige zwangerschap had ik een innestelingsbloeding en vanaf 4 weken beetje bloedverlies, dus dat was helemaal onzeker. Jullie al de eerste zwangerschapssymptomen? Hier gespannen borsten en kleine krampjes/steekjes in onderbuik. En opgeblazen buik, zit al met een elastiekje om mijn knoop heen. 🙈

4 jaar geleden

Gisteren ontdekt dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Zoontje wordt 25 feb 2020 2 jaar dus er zal net 2,5 jaar tussen zijn, zalig dit te kunnen vertellen 😁

4 jaar geleden

Ik ben een week geleden achter gekomen dat ik zwanger ben van baby numr 1, en wij zijn niet normaal blij. Alleen heb ik eerder een miskraam gehad en ben ik heel bang dat ik het weer krijg ben net 5 weken zwanger. Iemand nog tips voor mij Zoo blijj🥰

4 jaar geleden

Gisteren ook telefoon gekregen dat we zwanger zijn van ons eerste. Heel blij 😍😍

4 jaar geleden

Zwanger van de 3e. Eerste is een meisje van 8. De tweede is een jongetje van 8 maanden en de derde komt heel onverwachts. We waren totaal verrast. Best kort achter elkaar maar van harte welkom ☺

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van onze 2e, vandaag 5 weken, uitgerekend tot nu toe op 4 augustus 2020🤗 Ons zoontje wordt 7 juli 2020 4 jaar.

4 jaar geleden

Vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede kindje. 1 augustus 2020 uitgwrenkend. Onze zoon word donderdag 4 jaar. Super spannend weer En zo onwijs veel zin in!

4 jaar geleden

Vandaag 5 weken en 3 dagen in verwachting van ons tweede kindje. 21dec onze eerste echo met 8 weken omdat ik in juli een miskraam heb gehad. Volgens de berekening 01-08-‘20 uitgerekend. Onze zoon is 6 jaar.

4 jaar geleden

Hier ook 2e kindje augustus uitgerekend hoe voelen jullie je op het moment? Ik ben pas 4 weken en 3 dagen

4 jaar geleden

Reactie op Liefde-24

Hier ook 2e kindje augustus uitgerekend hoe voelen jullie je op het moment? ...
Haai , ik ben morgen 5 weken zwanger en viel.me eigenlijk best goed , ben alleen erg moe en heb hele pijnlijke borsten.