71 Reacties

4 jaar geleden

Hej! Proficiat! Hier ook nummer 3 op komst. Zoontje van juli 2016 en dochter van maart 2019. Uitgerekend voor eind juli 2020 Groetjes

4 jaar geleden

Hai hai hier verwachten we ook onze 3e kind. Meisje 8 aug 2006 jongen 21 feb 2013 en nu baby aug 2020

4 jaar geleden

Hoi! Hier nummer 4 op komst! Onze andere kinderen zijn 8, 7 en bijna 2. Voel me super en nog aan het bijkomen van het prachtige nieuws. Wel nog heel pril allemaal, heel spannend weer!

4 jaar geleden

Hier ook nr 3! 2 zoons van 4 en 2 jaar oud..

4 jaar geleden

Hier ook nummer 3! Hebben al 2 zoontjes van 5 en 3 jaar 🤗

4 jaar geleden

Hier ook nummer drie, begin augustus als alles goed verloopt. Een zoon van 5 en een dochter van 3 🙂

4 jaar geleden

Hier ook de derde.. Heb een zoon uit 2006 en een dochter uit 2010. Nu zwanger van de derde met mijn nieuwe partner. Heel spannend allemaal net of ik het nu wat bewuster meemaak. Leef vooral naar de 1e echo toe..

4 jaar geleden

Wat grappig! Hier ook nummer 3! (Tweeling uit 2010) Ik maak het dit keer ook veel bewuster mee. :)

4 jaar geleden

Reactie op Zeeuwsmeisje

Hier ook de derde.. Heb een zoon uit 2006 en een dochter uit 2010. Nu zwang ...
Spannend zeg voor je partner de eerste? Geniet ervan

4 jaar geleden

Reactie op rowanlaurentia

Wat grappig! Hier ook nummer 3! (Tweeling uit 2010) Ik maak het dit keer oo ...
Leuk een tweeling tenminste dat is hier altijd een droom geweest

4 jaar geleden

Ik heb een zoon uit een eerder huwelijk, hij is 11 jaar. ( heb hem al bijna 5 jaar niet gezien) En met Mn partner heb ik nog een zoon van 7.. in januari 8 jaar en een dochter van 4.. ook in januari 5 jaar. 11 augustus 2020 voor mijn gezin nu de 3de.. maar voor mij Mn 4de.

4 jaar geleden

Ik ben ook in augustus uitgerekend en heb een dochter van 11 en een dochter van 5

4 jaar geleden

Reactie op RebeccaVolder

Ik heb een zoon uit een eerder huwelijk, hij is 11 jaar. ( heb hem al bijna ...
Herkenbaar ik zie mijn oudste ook niet meer. Zij is nu 14 jaar is uit een andere relatie . Met mijn huidige partner hebben we 3 kinderen, waarvan 1 ons sterretje is 🌠 nu zwanger van ons 4e kindje samen. Maar dan word hopelijk dit ons 3e kindje op aarde maar we hebben altijd samen 4 en kan dan 5

4 jaar geleden

Bij ons ook 3de opkomst eerste nu tien jaar 07.07.2009 2 de 23.07.2011 en drede zou voor 07.08.2020 zijn

4 jaar geleden

Hier ook in verwachting van nummer 3. Dochter van bijna 2 en zoon van 8 maanden.. wordt vast druk maar vind het zo leuk! 🤗

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van nummer 3. Ik heb al 2 zonen 1 van 7 en een van 2. Super leuk om het straks weer aan iedereen te vertellen. Nu gewoon lekker de eerste echo afwachten. Tot die zijn toch altijd wel wat zenuwachtig.

4 jaar geleden

Reactie op D3B

Spannend zeg voor je partner de eerste? Geniet ervan
Ja klopt de eerste voor hem. Kan ook niet wachten om het van de daken te schreeuwen... geduld

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van nr 3. Voor ons komt het als een complete verrassing en moeten nog heel erg wennen aan het idee. Eigenlijk waren we blij met onze kids van 7 en 4. Eindelijk weer meer vrijheid. En voelde het compleet. Ik lees dat er al best wat oudere kids zijn hier, hoe doen jullie dat straks met weer in de luiers komen en alles te moeten combineren met school, sporten etc? Vast voor jullie een ander gevoel als ik de blije reacties lees maar ben toch benieuwd.

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van nr 3. Voor ons komt het als een complete verrassing en ...
Hier heeft zo moeten zijn de tijd ertussen. Zoonlief hadden we graag eerder gewild maar tja als je iets graag wilt komt niet altijd gelijk dus die duurde even. En nu had ik me spiraal laten verwijderen voor de zomer omdat ik er erg veel last van had. Bleek die gekanteld te zijn en dat verklaarde de pijn en wilde niet gelijk een nieuwe erin omdat hij me niet echt beviel. Vanaf begin last ervan. En gezien de wens van een 3de kind er altijd nog was hebben we zoiets gehad van laten we maar zien of er nog een wil komen.

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van de 4e! We hebben al 3 gupjes rond lopen van 7, 5 en 3!