71 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van nr 3. Voor ons komt het als een complete verrassing en ...
Alles vindt zn weg wel, ook met halen en brengen van oudere kindjes naar school/sport etc. Het is wel heel anders dan bij de eerste waar je (ik althans) veel structuur en regelmaat kon bieden. De kleinsten gaan gewoon mee in de flow en dat gaat heel goed hier (onze 4e is onderweg de andere kinderen zijn 8 7 en 2) Wat voor mij heel erg helpt is altijd denken in mogelijkheden. Komt allemaal op zn pootjes terecht!

4 jaar geleden

Spannend! Ik verwacht in augustus de 2e! Ben nu 5,5 week. Vrijdag echo.. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Ook ik ben zwanger van nummertje 3. Begin augustus als alles goed mag gaan. Heb al een zoontje van 7( vandaag jarig😊) en een dochtertje van net 5. Maar wat spannend weer die eerste weken. Ook lig ik iedere nacht lang wakker. Kom gewoon na even geslapen te hebben niet meer in slaap. Dit herken ik wel van dé vorige zwangerschappen. Hebben jullie dit toevallig ook?

4 jaar geleden

Reactie op Hivi

Ook ik ben zwanger van nummertje 3. Begin augustus als alles goed mag gaan ...
Gefeliciteerd met je zoontje. Ik slaap mega diep en droom verschrikkelijk veel

4 jaar geleden

Reactie op Sjak0

Spannend! Ik verwacht in augustus de 2e! Ben nu 5,5 week. Vrijdag echo.. Be ...
Gefeliciteerd. Zijn we net zo ver. Fijn vrijdag al een echo. Weet je meteen wat meer. Ik moet de verloskundige nog bellen😊.

4 jaar geleden

Reactie op Hivi

Gefeliciteerd. Zijn we net zo ver. Fijn vrijdag al een echo. Weet je mete ...
Da's lekker

4 jaar geleden

Reactie op D3B

Gefeliciteerd met je zoontje. Ik slaap mega diep en droom verschrikkelijk ...
Dank je! Heerlijk dat je goed slaapt. Dat door ik normaal ook. Maar nu al een week ineens klaar wakker. Vaak ook omdat ik dan naar het toilet moet. Maar dromen doe ik inderdaad ook wel. Levensechte.

4 jaar geleden

Hier ook nummer 3 op komst. We hebben al een zoon van 4 jaar en een dochter van 1,5 jaar

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Voor mij ook de derde, zoontje van 4 en dochtertje van bijna 2. Voor mijn vriend is het de eerste.

4 jaar geleden

Ja dochter van 25 juli 2008 ( 11 jr.) Zoon van 11 juli 2012 ( 7 jr ) En uitgerekend op 5 aug! Maar was bij me dochter 8 aug uit gerekend Bij me zoon 2 augustus Deze zit er lekker tussen in! 🙈

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van de 3e. Nu 5.5 week zwanger ongeveer. Al een dochter van 9 jaar en een zoon van 13 mnd.

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van de 3de! Kwam er vanmorgen achter. 2 dochters van 7 & 6 jaar.

4 jaar geleden

Dit gaat de worden die ze op mijn verjaardag gaan dragen

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van de derde. Vanmorgen een positieve test gehad. Zoon van 8 en een zoon van 6. Nu zwanger van nieuwe partner

4 jaar geleden

Voor ons ook de 3de... 😘 Oudste is 5.. Jongste net 4..

4 jaar geleden

Ook zwanger van de 3e en er ook vanmorgen achter gekomen. Dochter van 4 en een zoontje van 2,5. Spannend weer!!

4 jaar geleden

Wat leuk wie weet kunnen we een aparte groep aanmaken met allemaal in augustus voor het 3de kindje

4 jaar geleden

Hier ook nr. 3. Andere kindjes zijn 5 en 3. Nu dezelfde datum als kindje 2 uitgetekend!

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de 3e:) 18 december voor het eerst heen na verloskundige en echo.. zo spannend heb je ook klachten?

4 jaar geleden

Hier ook nummer 3 voelt net zo speciaal maar veel bewuster mee bezig