71 Reacties

4 jaar geleden

Wij verwachten ook in augustus ons 3 wonder! Wat bijzonder om het nog een keer mee te mogen maken. We hebben een zoon uit 2012 en een dochter geboren in 2016.

4 jaar geleden

Reactie op Sabverm86

Wij verwachten ook in augustus ons 3 wonder! Wat bijzonder om het nog een k ...
Leuk zeg hier een dochter uit 2012 en een zoon uit 2016

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook zwanger van de 3e. Mijn kids zijn 7 en 9. Ik heb donderdag een vitaliteitsecho en en ben dan 7+1 zwanger. Voor mij voelt het wel heel anders dan bij de eerste twee en zit natuurlijk behoorlijk wat tijd tussen ook.

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van ons 3de kindje! Wij hebben een dochter van 5 en een zoon van 3

4 jaar geleden

Yess ik ook zwanger van de 3e 🤗🥳 gister 1e echo gehad kon eerst niks vinden maar na een inwendige echo gelukkig wel 🥳 het hartje klopt💕

4 jaar geleden

Zwanger van 2e kindje 😍 zou rond 24 augustus 2020 moeten zijn ❤️ vandaag pas getest 1 dag voor nod

4 jaar geleden

Reactie op Babsz

Yess ik ook zwanger van de 3e 🤗🥳 gister 1e echo gehad kon eerst niks vind ...
Wat fijn al een echo ik mag nog tot 2 januari wachten en wachten duurt lang

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook zwanger van de 3e. Heb zoontje van 3,5 en dochter van 1. Dus wordt een gezellige drukke boel hier straks 😊

4 jaar geleden

Wat leuk allemaal Hier ook zwanger van ons 3e wonder, zo bijzonder weer. Hebben 1 zoon van 6 en een dochter van 3 Geniet van jullie zwangerschap lieve mama's 🥰

4 jaar geleden

Hoi Hier ook nummer 3 verwacht in half augustus. Dochter van bijna 3 en zoon van 1,5. Heb volgende week dinsdag mijn eerste echo. Vindt het wel heel spannend. Hiervoor een miskraam mee gemaakt. Gister deze shirtjes besteld om het te gaan vertellen met kerst.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd hier ook 3e kindje Hebben nu 2 zoontjes, Jayro van 5 jr en Dave word in febr 3 jaar!

4 jaar geleden

2e kindje einde augustus als alles goed gaat ivm cmv.. 🤞❤️

4 jaar geleden

Reactie op Kleintje32020

Hier ook nr. 3. Andere kindjes zijn 5 en 3. Nu dezelfde datum als kindje 2 ...
Ik ook 5 en 3. Wel fijn dat ze beide dan al naar school gaan lijkt mij.

4 jaar geleden

Reactie op Cynthia F

2e kindje einde augustus als alles goed gaat ivm cmv.. 🤞❤️
Leuk, wij zitten in hetzelfde schuitje. Heb ook een zoon en nu prilzwanger van nummer twee. Ookal beleven we het niet voor het eerst, ik vind het nog altijd best spannend☺️ Hoe is het voor jou? Was je vorige zwangerschap goed meegevallen?

4 jaar geleden

Reactie op Moedervantwee

Leuk, wij zitten in hetzelfde schuitje. Heb ook een zoon en nu prilzwanger ...
Vorige zwangerschap was eigenlijk zowat een droom, helemaal niet ziek geweest, tot de laatste weken ik een verhoogde bloeddruk had en moest stoppen met werken, maar zelf dan voelde ik me niet meteen slecht. Ik ben wel ingeleid met keizersnede als gevolg omdat mijn zoontje hartslag dalingetjes begon te doen, maa ook dat was geen shock omdat ik. Mezelf hierop had voorbereid x Nu hopen da ik niet besmet word met cmv en dat we verder weer zo een zwangerschap hebben x

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de derde en in augustus uitgerekend. Uit een eerder huwelijk heb ik 2 meiden van 5 en 7 jaar. Nu dus zwanger van de derde. Voor mijn vriend is dit het eerste kindje :) We zijn zo blij!

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van nr 3. Voor ons komt het als een complete verrassing en ...
Hier ook onverwacht nummer 3, twee jongens 7 en 4. Ik herken dat wel dat het je overvalt en er zo aan moet wennen. Ik geloof wel dat alles wel weer een weg vind, maar moet nog even wennen aan het idee weer terug naar de luiers, nachtvoedingen, slaapjes, krampen en heerlijk baby knuffelen. Kijk er wel naar uit, maar vind het wel heel spannend ook omdat ik inmiddels 39 ben ☺️

4 jaar geleden

Hee meiden! Hebben jullie deze derde keer ook vele meer last van krampen, of misschien zelfs al een soort lichte bandenpijn? Harde buiken kan ik het ook nog niet echt noemen, maar een onrustige baarmoeder dekt de lading wel. Ik heb het al sinds de test en ben inmiddels 7 weken zwanger. Na een dag rondsjouwen met m’n twee andere kinderen heb ik ‘s avonds echt een vermoeide rug en buik. Echt veel meer dan deze periode van mijn andere twee zwangerschappen. Herkennen jullie dit?

4 jaar geleden

Reactie op MommyLove-24

Hee meiden! Hebben jullie deze derde keer ook vele meer last van krampen, o ...
Ik ben doodmoe van gewoon smiddags op de bank in slaap kan me ogen haast niet open houden. Pijn in me rug hier maar mis komt van me banden

4 jaar geleden

Reactie op D3B

Ik ben doodmoe van gewoon smiddags op de bank in slaap kan me ogen haast ni ...
Vreselijk he hier ook zo extreem moe Ik word soms echt gek van mezelf 🤭