79 Reacties

4 jaar geleden

Hier uit Lichtenvoorde! 🏡 En zwanger van onze eerste kindjes, want het is een twee-eiige tweeling! Nog erg spannend want ik ben nu 7+1 week en 1 kindje was kleiner dan de andere. Dus nog niet zeker of beide kindjes goed blijven groeien.. 2e echo staat 7 jan gepland.

4 jaar geleden

Ook uit Twente! Ons derde kindje. Heb al twee zoontjes, één van drie en één van 1.

4 jaar geleden

Reactie op Chelseavh

Ja uit Duiven
Ik ook uit Duiven :)

4 jaar geleden

Uit Aalten😀ben vandaag precies 6 weken✌ ons 1e kindje! Spannend allemaal.

4 jaar geleden

Winterswijk. Vandaag 8+1. 9 januari eerste echo. Spannend!

4 jaar geleden

Enschede 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ wie nog meer? Ben zelf 9 weken en 1dag zwanger

4 jaar geleden

Hier iemand uit Enschede! 🙋🏼‍♀️ Ik ben volgens eigen berekening vandaag ...
Waar uit enschede kom jij dan 😊

4 jaar geleden

Nijverdal! 🙋

4 jaar geleden

Almeloooooo😁

4 jaar geleden

Oldenzaal! Vandaag 7+3 van ons derde kindje. Heb al een dochter van 5 en een zoontje van 3. Volgende week eerste echo. Zin in!

4 jaar geleden

Jaaa ook 6 w 1 dag 3e kindje

4 jaar geleden

Reactie op Minimi 1 En 2

Hoi Ilona, Hoe was jou echo met 5 + 3? Ik heb namelijk ook een echo met 5 ...
Hallo Inge, Mijn echo was goed, Een krachtig hartje gezien Nu aftellen na 7 januari Was jou echo goed ?

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Enschede 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ wie nog meer? Ben zelf 9 weken en 1dag zwanger
Ik woon ook in Enschede (glanerbrug) 6w en 2d

4 jaar geleden

Ik woon in Nieuwleusen, dichtbij Zwolle. Zwanger van mijn eerste kindje. 16 januari eerste echo, ben nu 4 weken en 6 dagen. Ik ben zo benieuwd!

4 jaar geleden

uit aalten😊

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Almeloooooo😁
Wat leuk! Ik woon ook in Almelo!

4 jaar geleden

Ik woon in Vollenhove, nu 6+3 weken zwanger van ons eerste kindje.

4 jaar geleden

Reactie op Ilonanemian

Hallo Inge, Mijn echo was goed, Een krachtig hartje gezien Nu aftellen na ...
Op mijn echo van 5 + 2 was alleen een vruchtzakje en dooierzakje te zien. Ze zei dat het eigenlijk nog te vroeg was voor het kloppend hartje.. iet wat teleurgesteld toen, maar hopen op een mooi kloppend hartje volgende week dinsdag ❤

4 jaar geleden

Reactie op Minimi 1 En 2

Op mijn echo van 5 + 2 was alleen een vruchtzakje en dooierzakje te zien. Z ...
Oooh dat is inderdaad erg teleurstellend, Ik had echt een heel krachtig hartje al Vooraf de echo zei ze wel dat de kans op een kloppend hartje klein was dus ik was er op voorbereid. Ze heeft eerst via de buik geprobeerd daar kon ze speel wat zien maar niet goed genoeg, Uiteindelijk inwendig en eigenlijk meteen een knippers plekje, Ze heeft ook de echo’s van m’n miskramen ernaast gelegd, En deze zag er veel beter uit, Alleen garantie krijg je nooit, Heb jij ook dinsdag een echo ?

4 jaar geleden

Ik woon in Winterswijk! Ben nu volgens de betekening 6 wkn 4 dgn en heb 16 januari de eerste echo! Spannendddd..