Zwangere meiden uit de omgeving Amersfoort/Nijkerk

AnnemiekeBomhoff
één maand geleden
Volgen
Hoi meiden, Zijn er toevallig ook meiden die wonen in de omgeving van Amersfoort/Nijkerk?? Momenteel woon ik nog in Den Helder maar we gaan in juni naar Nijkerk verhuizen. Lijkt me leuk om alvast wat contacten te leggen :) Ik ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
RMil90
één maand geleden
Hoi! Ik woon in Amersfoort. Zwanger van ons 1e kindje :) Succes met de verhuizing alvast!
  • Rapporteren
svbrakel
één maand geleden
Hi hi! Ik woon in Zeewolde, is op een kleine 20 min afstand. Heel veel succes met de verhuizing 🤗
  • Rapporteren
monii
één maand geleden
Ik woon in Leusden (naast Amersfoort). Succes met de verhuizing :)
  • Rapporteren
AnnemiekeBomhoff
één maand geleden
Wat leuk meiden! Wanneer zijn jullie uitgerekend?? En hoe gaat het? Dank jullie wel :)
  • Rapporteren
Bouchra94
één maand geleden
Hier uit nijkerk en zwanger van de eerste! 🙋🏻‍♀️
  • Rapporteren
AnnemiekeBomhoff
23 dagen geleden
Wat leuk! Bij welke verloskundigepraktijk zit je?? En bevalt dat? 😊
  • Rapporteren
svbrakel
23 dagen geleden
Wat leuk meiden! Wanneer zijn jullie uitgerekend?? En hoe gaat het? Dank jullie wel :)
Ik ben 19 augustus uitgerekend 🤗 ik heb helaas last gehad van misselijkheid met overgeven. Nu gelukkig is dat weg. Alleen nog last van de vermoeidheid. Hoe ver ben jij? En hoe gaat het 😊
  • Rapporteren
AnnemiekeBomhoff
22 dagen geleden
Reactie op svbrakel
Ik ben 19 augustus uitgerekend 🤗 ik heb helaas last gehad van misselijkheid met overgeven. Nu gelukkig is dat weg. Alleen nog last van de vermoeidheid. Hoe ver ben jij? En hoe gaat het 😊
Ik ben vanaf week 7 ook misselijk en spugen. Week 12/13 leek er even een stijgende lijn te zijn maar afgelopen week was het weer prut 🙄 maar goed, gaat nu alweer 3 dagen goed dus wie weet is week 15 de week 😉. buitenom de misselijkheid en vermoeidheid gaat het goed. Moet wat sneller m’n rust nemen dan voorheen, dat merk ik wel. Beetje moeite mee 🙈😉 Ik ben 26 augustus uitgerekend.
  • Rapporteren
svbrakel
22 dagen geleden
Ik ben vanaf week 7 ook misselijk en spugen. Week 12/13 leek er even een stijgende lijn te zijn maar afgelopen week was het weer prut 🙄 maar goed, gaat nu alweer 3 dagen goed dus wie weet is week 15 de week 😉. buitenom de misselijkheid en vermoeidheid gaat het goed. Moet wat sneller m’n rust nemen dan voorheen, dat merk ik wel. Beetje moeite mee 🙈😉 Ik ben 26 augustus uitgerekend.
Ik heb precies het zelfde ook vanaf week 7 misselijk met overgeven erbij. 😅 ik ben nu 16 weken en 3 dagen en ben sinds een week niet meer misselijk 🙌🏻 De vermoeidheid zal wel blijven, ik pak ook wat vaker mijn rust. Hopelijk is de misselijkheid bij jou ook snel over! Heb je al een idee wat het wordt? 😊
  • Rapporteren
AnnemiekeBomhoff
21 dagen geleden
Reactie op svbrakel
Ik heb precies het zelfde ook vanaf week 7 misselijk met overgeven erbij. 😅 ik ben nu 16 weken en 3 dagen en ben sinds een week niet meer misselijk 🙌🏻 De vermoeidheid zal wel blijven, ik pak ook wat vaker mijn rust. Hopelijk is de misselijkheid bij jou ook snel over! Heb je al een idee wat het wordt? 😊
Vermoeidheid heeft wel invloed op die misselijkheid merk ik haha. Maar goed ik hoop dat het steeds beter gaat 😉 Nee, we willen het ook niet weten 🙈😉 hebben 2 april de 20 weken echo. jullie weten het al wel?
  • Rapporteren
svbrakel
21 dagen geleden
Vermoeidheid heeft wel invloed op die misselijkheid merk ik haha. Maar goed ik hoop dat het steeds beter gaat 😉 Nee, we willen het ook niet weten 🙈😉 hebben 2 april de 20 weken echo. jullie weten het al wel?
Ja dat had ik ook wel, doordat je dan ook zo moe bent wordt je misselijkheid ook versterkt. Oeh spannend! Wij hebben hem 1 april gepland staan de 20 weken echo. En het geslacht weten wij al💙
  • Rapporteren
Suuuzzz
21 dagen geleden
Reactie op monii
Ik woon in Leusden (naast Amersfoort). Succes met de verhuizing :)
Ik woon ook in Leusden en zwanger van de 1e
  • Rapporteren
monii
19 dagen geleden
Reactie op Suuuzzz
Ik woon ook in Leusden en zwanger van de 1e
He wat leuk! Gefeliciteerd. Hoeveel weekjes ben je zwanger?
  • Rapporteren