15 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ! Ik kom zelf uit Woerden . Ik moet in het ziekenhuis bevallen vanwege gebeurtenissen in de zwangerschap van me moeder. Ik hoop Leidsche Rijn. 😊 Welk dorp woon je ? En welke praktijk zit je ?

4 jaar geleden

Reactie op Denisexoxo

Hoi ! Ik kom zelf uit Woerden . Ik moet in het ziekenhuis bevallen vanweg ...
Wat toevallig! Ik zit bij Uitgerekend Woerden. Jij ook, denk ik? Heeft leidsche rijn ook je voorkeur qua ervaringen?

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Wat toevallig! Ik zit bij Uitgerekend Woerden. Jij ook, denk ik? Heeft leid ...
Jaa ik ook ja ! Zit ook bij de groep van center van aankomende woensdag avond en jij ? De + dingen die mijn gynaecoloog aangaf van Leidsche Rijn hopen dat ik daar heen mag. - De bekende gynaecologen werken daar van mij dat vindt ik wel prettig. - Me vriend kan op de kamer slapen heeft dan eigen bed. - En me vriend werkt in Leidsche Rijn dus als ie werkt kan hij vanuit daar gelijk komen . Een vriendin is in Gouda bevallen was ook niet ontevreden maar een bekend ziekenhuis heeft toch me voorkeur stiekem 😊.

4 jaar geleden

Reactie op Denisexoxo

Jaa ik ook ja ! Zit ook bij de groep van center van aankomende woensdag avo ...
Voor jou dus vooral veel persoonlijke (goede) redenen om daarheen uit te wijken. Wij gaan er nog eens goed over na denken :) Ik doe geen centering pregnancy en ga voor de gewone controles. Mijn vriend gaat graag mee en op deze manier hadden we dan net wat meer mogelijkheid om het als beginnend gezinnetje mee te maken.

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Voor jou dus vooral veel persoonlijke (goede) redenen om daarheen uit te wi ...
Jaa en het kan zijn dat er natuurlijk geen plek is zeiden ze , maar we hopen t stiekem wel. Ja wij twijfelde ook omdat het de eerste is. Maar ze gaven aan dat hij t eerste half uur altijd mee mag met hartje luisteren wat je normaal bij die korte controle doet alleen hebben we dan meer adviezen en gesprekken in zo groep. Hoeveel weken ben jij als ik vragen mag ?

4 jaar geleden

Reactie op Denisexoxo

Jaa en het kan zijn dat er natuurlijk geen plek is zeiden ze , maar we hope ...
Vandaag 15 weken. Uitgerekend 3 augustus. Jij?

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Vandaag 15 weken. Uitgerekend 3 augustus. Jij?
Vandaag 14+6 . Uitgerekend 4 augustus ! Dat zit dicht op elkaar haha . Goede zwangerschap tot nu toe ?

4 jaar geleden

Reactie op Denisexoxo

Vandaag 14+6 . Uitgerekend 4 augustus ! Dat zit dicht op elkaar haha . Goed ...
Wowww! Das echt heel toevallig haha. Ik mag niet klagen (maar doe dat wel zo af en toe..🙄) omdat ik vooral last heb gehad van slapeloosheid in combinatie met extreme vermoeidheid. Moeite met volledige werkdagen is nu pas een beetje aan het verminderen maar de afgelopen weken heb ik weinig meegekregen van weekendje en avonden. Gelukkig geen misselijkheid o.i.d. 🍀 en tot nu toe alle echo's en testen goed! Hoe is dat bij jou gegaan? Merk je nu bijvoorbeeld dat je echt weer "fitter" bent nu het 2e trimester begonnen is?

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Wowww! Das echt heel toevallig haha. Ik mag niet klagen (maar doe dat wel z ...
Oh dat is fijn! Ja begin nu meer fit te worden . Heb wel nog steeds dat ik niet altijd goed in slaap kom. In begin had ik last van misselijkheid maar gelukkig niet braken . Enige waar ik regelmatig last van heb is bandenpijn . Hier ook goeie echo’s dat is zeker fijn! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Denisexoxo

Oh dat is fijn! Ja begin nu meer fit te worden . Heb wel nog steeds dat ik ...
Fijn om te horen. Heb je bandenpijn die doortrekt naar je rug?

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Fijn om te horen. Heb je bandenpijn die doortrekt naar je rug?
Het trekt soms door naar me rug als ik teveel heb gedaan “ werk zelf in de zorg “ als ik dan verkeerd of te vaak een beweging maak dan speelt t wel op. Of trekt via me lies . Heb jij zelf last van bandenpijn?

4 jaar geleden

Reactie op Denisexoxo

Het trekt soms door naar me rug als ik teveel heb gedaan “ werk zelf in de ...
Ik denk dat ik er wel wat last van gehad heb... met vlagen. Maar ik herken het niet (eerste zwangerschap 😅) dus heb me er, zeker op hevige dagen, best druk om gemaakt. Vanmiddag ook mijn eerste afspraak bij de (bekken)fysio om te kijken of het daar vandaan komt en hoe ik op pijnlijke dagen het wat dragelijker kan maken. Heb echt dagen en nachten niet normaal kunnen liggen en zitten door rug/heuppijn.

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Ik denk dat ik er wel wat last van gehad heb... met vlagen. Maar ik herken ...
Oh herken me wel beetje in je verhaal ! Dit is ook mijn eerste zwangerschap die doorzet . Elke keer als ik last heb dan twijfel ik ook of alles wel goed gaat. Misschien is dat wel prettig ja als ze tips heeft ! Ben benieuwd wat ze er over zegt !

4 jaar geleden

Ik ben heel blij dat ik geweest ben! Het waren mijn banden en niets buiten proportie. Kan zeker pijnlijk en vervelend zijn gaf ze aan maar niets om me zorgen over te maken. Vooral veel tips gekregen: aanspannen onder-buikspieren bij staan en zitten en gaan liggen/opstaan. Maar ook al flink wat bekkenbodem oefeningen. Belangrijkste tip was om te luisteren naar je lichaam en lekker veel stretchen (hele lichaam)

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Ik ben heel blij dat ik geweest ben! Het waren mijn banden en niets buiten ...
Oh wat fijn dat t je bekken niet waren ! Jaa is een nare vervelende pijn. Vooral ook irritant als je wat dingen wilt ondernemen!