10 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het ook met kerst verteld, om dezelfde reden! Op mijn werk heb ik het ook verteld ook omdat ik het dan niet helemaal uit hoef te leggen mocht het toch nog misgaan. En omdat ik ook niet mee kon borrelen met de jaarlijkse kerstborrel van mijn werk! Verder houden we het nog stil, de rest van de dingen zijn wel goed te ontwijken denk ik.

4 jaar geleden

Je kan ook sushi eten met komkommer en kip hoeft niet rauw te zijn :) ik doe t ook zo en daardoor kan ik er toch soort van van genieten

4 jaar geleden

Bij vrienden die hier 1 straat verder woont, heb ik verteld dat ik aan de ''naproxen'' zit voor mijn slijmbeurs ontsteking🙄 Daar bij mag je echt geen alcohol😇 Ze moestsn eens weten👍

4 jaar geleden

Sushi zonder vis bestellen, en de Bob zijn 😁 Op de trip zou ik het je kamergenoot misschien vertellen, als je die hebt. Je kunt ook altijd zeggen dat je mee doet aan dry january als goed voornemen 😁 Of dat je aan de lijn bent 😅

4 jaar geleden

Ohh na bij misselijkheid of eten of lauw/warm waterdrinken dat helpt bij mij

4 jaar geleden

Dry januari! Op de nieuwjaarsborrel zondag slikte iedereen dat meteen haha! En normaal hou ik wel van m'n glaasje wijn en dat weten ze ook wel.

4 jaar geleden

Reactie op Inny

Bij vrienden die hier 1 straat verder woont, heb ik verteld dat ik aan de ' ...
Goede tip! Ik lees dat de bijwerkingen maagklachten zijn. Geeft dus ook alibi voor misselijkheid en kieskeurig zijn met eten en ook voor het op tijd slapen ivm last van knie of schouder door de ontsteking.

4 jaar geleden

Dry Januari is helaas geen optie want ik had al afgesproken mee te doen aan de dry februari met groep vrienden... maar het excuus voor februari is dus al gefixed :)

4 jaar geleden

Herkenbaar! Wij gingen uit eten met het team en van tevoren was besloten door iemand dat het biefstuk zou worden.. doordat het een beetje schemerig was, had ik niet door dat het medium doorbakken was.. ik schrok! Gelukkig kon ik de rest (meer dan de helft nog) onopvallend op een servet schuiven en weg werken. Alcohol vermijden was minder moeilijk; er zijn meer mensen die geen alcohol mogen 😇 Ik ben wel blij dat ik het hem nog niet heb verteld, want wilde heel graag tot de echo wachten!

4 jaar geleden

Qua vlees ben je gewoon opeens vegetariër geworden toch?