5 Reacties

4 jaar geleden

Hallo, Ik ben uitgerekend voor 6 augustus. En heb te kampen met heel wat sympthomen. Wat ik de eerste dagen had was het gevoel dat ik buikgriep had. Het was dan ook november. Dus leek het voor mij een buikgriep. Aangezien deze 2 weken lang bleef aanslepen vond ik toch dat ik een testje moest doen. En bleek dus dat het helemaal geen buikgriep is. Gelukkig heb ik tot op de dag van vandaag niet moeten overgeven. Maar dat maakt het daarom niet minder erg. Ik heb namelijk in niets trek. Ik moet in kleine porties eten want anders voel ik me opnieuw direct misselijk. Ik kamp met heel veel jeuk, voornamelijk tussen de borsten. Waardoor deze droog en pijnlijk worden. Ik ben gisteren gestart met een zalfje. Tegen de droogte. Mijn borsten zijn al een cupje groter. En de omtrek heb ik ook 1 extra genomen want ik merkte dat de ander begon te spannen. Ik ben ook elke dag enorm moe, 12 uur slapen is vaak nog niet voldoende. Ik heb het gevoel dat ik zeer vaak een leeg hoofd lijk te hebben. Daardoor ik soms gewoonweg niet luister wat de anderen zeggen tegen mij en dus gewoon leek weg te zijn. Soms had ik ook gehoopt op een rustige zwangerschap. Maar aan de andere kant geeft het mij bevestiging dat alles goed gaat daar binnen. Eerste echo heb ik ook reeds gehad op 6 weken en 4 dagen als ik me niet vergis. En 2 de echo staat gepland op 13 januari. Oh Ja om niet te vergeten, soms vergeet ik echt domme dingen. Dus zou dit zwangerschapsdementie zijn? Ik weet het niet. Uiteraard nog pijnlijke borsten en puistjes niet te vergeten.

4 jaar geleden

Reactie op Joliena

Hallo, Ik ben uitgerekend voor 6 augustus. En heb te kampen met heel wat sy ...
Ook echt helemaal niet fijn als je zoveel last hebt! En de zwangerschapsdementie kan het zeker al zijn Hahah Dat merk ik ook wel dat ik soms van die stomme dingen doe. Ik was laatst de ramen aan het lappen en zocht de wisser. Bleek ik hem al in me hand te hebben. Hoe vond je je eerste echo?

4 jaar geleden

Reactie op Baby0408

Ook echt helemaal niet fijn als je zoveel last hebt! En de zwangerschapsdem ...
Leuk uiteraard, maar niet dat ik emotioneel werd. Ik ben nog iets te onzeker op dat vlak. Bang dat er iets zou misgaan. Maar ik heb thuis zo'n toestelletje waarmee ik zelf af en toe eens naar de baby kan luisteren. Ben natuurlijk wel benieuwd voor de 2 de echo. Want hij sprak de beentjes en armen te kunnen zien :D

4 jaar geleden

Reactie op Joliena

Leuk uiteraard, maar niet dat ik emotioneel werd. Ik ben nog iets te onzeke ...
Ja super leuk!! Had er ook nog wat fantasie bij nodig. Maar inderdaad zometeen zie je echt beentjes en armpjes dan is het misschien ook al anders. Wat voor apparaatje heb je dan?

4 jaar geleden

Reactie op Baby0408

Ja super leuk!! Had er ook nog wat fantasie bij nodig. Maar inderdaad zome ...
Deze, dit samen met de gel van babydump. Op 9 weken en enkele dagen kon ik het al gaan gebruiken. Terwijl er in de bijsluiter 12-14 weken staat. Dus heb geluk ;-) wel even zoeken altijd. Maar als je het hebt is het zeer leuk !