Zwangerschapsboeken

CheyennneeP
2 jaar geleden
Volgen
Hoi Ik ben op zoek naar boeken over zwangerschap. Welke zijn hiervoor aan te raden. En dan doel ik op informatieve boeken en niet op invul boeken
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
Laurentips
2 jaar geleden
Dit! πŸ™ŒπŸΌπŸ™ŒπŸΌ Ik heb het zelf ook en staat echt letterlijk ALLES in! Van conceptie tot bevallingen, alles ertussenin, etc!
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Reactie op Twins2020
Die heb ik voor m'n vriend gekocht πŸ˜‚πŸ˜‚!
Die vindt mijn man geweldig! En daarna heeft hij het boek commando pappa gekocht. Ook zo'n heerlijk mannenboek. Beknopt en simpel. Geen poespas.
Auk-je
2 jaar geleden
Alles van Beatrijs Smulders!!! Ze heeft veilig zwanger, veilig bevallen en veilig door je kraamtijd, alle drie mega waardevolle boeken met concrete informatie maar ook tips en emotie
Jul93
2 jaar geleden
Ik heb deze van de bieb! Gaat over eten. Maar wel leuk en leerzaam! En bij de bieb heb je echt 1948292618193 boeken! Ideaal!!
CheyennneeP
2 jaar geleden
Reactie op Jul93
Ik heb deze van de bieb! Gaat over eten. Maar wel leuk en leerzaam! En bij de bieb heb je echt 1948292618193 boeken! Ideaal!!
Wij hebben alleen een pasje van de kleine van m’n vriend, maar daar kun je geloof ik alleen kinder boekjes op lenen
demilovesluna
2 jaar geleden
Deze had ik bij mijn eerste zwangerschap ! Super dik boek en zeker de moeite waard ! Staat ook elke week zwangerschap in enz, echt eens in de winkel gaan door bladeren
Baby Milou
2 jaar geleden
Ik ben zelf verzorgende en heb heel veel boeken maar het grote wonder is echt een aanrader 🌸
Puzzeltje
2 jaar geleden
Ik heb momenteel 2 boeken gelezen : mama worden en ik word mama. Ben momenteel ook mijn negenmaandenboek aan het invullen daar staat ook per week nog extra info in. Echte aanraders ☺️
Eli891
2 jaar geleden
Reactie op anoniempjee
Leuk boek voor de papa’s is commando papa !
Jaaa! Die heb ik mijn vriend (militair) gegeven met kerst en hij vond het echt een geinig boek!