19 Reacties

4 jaar geleden

Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt 😂

4 jaar geleden

Reactie op Tosca

Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt 😂
Van Kluun

4 jaar geleden

Dit! 🙌🏼🙌🏼 Ik heb het zelf ook en staat echt letterlijk ALLES in! Van conceptie tot bevallingen, alles ertussenin, etc!

4 jaar geleden

Veilig zwanger en veilig bevallen.

4 jaar geleden

Ik heb zelf veilig zwanger, veilig bevallen, en veilig door de kraamtijd en daarna.

4 jaar geleden

Reactie op Tosca

Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt 😂
Die heb ik voor m'n vriend gekocht 😂😂!

4 jaar geleden

Ik heb zelf "Mama worden" besteld, lees er veel goede reacties over.

4 jaar geleden

Reactie op Twins2020

Die heb ik voor m'n vriend gekocht 😂😂!
Die vindt mijn man geweldig! En daarna heeft hij het boek commando pappa gekocht. Ook zo'n heerlijk mannenboek. Beknopt en simpel. Geen poespas.

4 jaar geleden

Ik word mama boek, echt een aanrader!

4 jaar geleden

Alles van Beatrijs Smulders!!! Ze heeft veilig zwanger, veilig bevallen en veilig door je kraamtijd, alle drie mega waardevolle boeken met concrete informatie maar ook tips en emotie

4 jaar geleden

Ik heb deze van de bieb! Gaat over eten. Maar wel leuk en leerzaam! En bij de bieb heb je echt 1948292618193 boeken! Ideaal!!

4 jaar geleden

Reactie op Jul93

Ik heb deze van de bieb! Gaat over eten. Maar wel leuk en leerzaam! En bij ...
Wij hebben alleen een pasje van de kleine van m’n vriend, maar daar kun je geloof ik alleen kinder boekjes op lenen

4 jaar geleden

Deze heb ik laatst van een vriendin gekregen. Staan wel handige dingen in!

4 jaar geleden

Deze had ik bij mijn eerste zwangerschap ! Super dik boek en zeker de moeite waard ! Staat ook elke week zwangerschap in enz, echt eens in de winkel gaan door bladeren

4 jaar geleden

Ik heb echt heel veel Aan het boek “ duik in je weeen “ gehad

4 jaar geleden

Ik ben zelf verzorgende en heb heel veel boeken maar het grote wonder is echt een aanrader 🌸

4 jaar geleden

Ik heb momenteel 2 boeken gelezen : mama worden en ik word mama. Ben momenteel ook mijn negenmaandenboek aan het invullen daar staat ook per week nog extra info in. Echte aanraders ☺️

4 jaar geleden

Leuk boek voor de papa’s is commando papa !

4 jaar geleden

Reactie op anoniempjee

Leuk boek voor de papa’s is commando papa !
Jaaa! Die heb ik mijn vriend (militair) gegeven met kerst en hij vond het echt een geinig boek!