33 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb van de week deze gekocht. Ik vind hem leuk. Je kan daarna ook de uitbreiding halen. Kraambezoek het eerste jaar enz

4 jaar geleden

Ik brn zwanger van studio ins en outs😍

4 jaar geleden

Ik heb deze!!!

4 jaar geleden

Reactie op YvonneOToole

Ik heb deze!!!
Super, bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Naatj13

Ik brn zwanger van studio ins en outs😍
Dankjewel, die ga ik ook even opzoeken!☺️

4 jaar geleden

Reactie op SiLvIa-27

Ik heb van de week deze gekocht. Ik vind hem leuk. Je kan daarna ook de uit ...
Super leuk!

4 jaar geleden

Reactie op SiLvIa-27

Ik heb van de week deze gekocht. Ik vind hem leuk. Je kan daarna ook de uit ...
Ik heb die ook! Heel mooi en stevig en leuke weetjes voor jou nu en later voor het kind

4 jaar geleden

Ik heb deze. Hij is erg leuk en betaalbaar 😁

4 jaar geleden

Super leuk! Gebruik je die in de eerste weken al? Is de inhoud vergelijkbaar?

4 jaar geleden

Reactie op Lexi_vh

Super leuk! Gebruik je die in de eerste weken al? Is de inhoud vergelijkbaa ...
Ja ik heb hem gelijk vanaf het begin ingevuld. Vind dat wel mooi om gelijk bij te kunnen houden. Bij mij in het boek kan je per 2 weken ongeveer invullen en dan heb je ook bladzijden met vragen over wie je zelf bent en je vriend/man en aan wie je het al verteld hebt, hoe de reacties waren etc. Echt wel leuk.

4 jaar geleden

Ook ik ben nu op zoek naar een 9maandendagboek, dus leuk deze ideeën te lezen! Ik ben nu 5+2 zwanger, 1e echo gehad, maar volgende week weer om te kijken of het goed groeit (wat wij ineens best spannend vinden) Ik dacht dat ik dan (met goed nieuws) dan een 9maandendagboek aanschaf. Of moet ik dan een hele hoop "inhalen" qua invullen?

4 jaar geleden

Elke week kan je het dagboek bijhouden. Echt heel leuk. Ook kan je foto’s toevoegen :)

4 jaar geleden

Reactie op AmyS

Ik heb deze. Hij is erg leuk en betaalbaar 😁
Deze heb ik ook! Gekregen van mijn schoonmoeder. Ik vind het allemaal nog erg spannend en heb alles tot nu toe op een los papier geschreven 😊

4 jaar geleden

Ik heb het 9 maanden dagboek van 'Oei, ik groei'. Heel fijn, er staan goede gerichte vragen in, maar er is ook genoeg ruimte voor eigen teksten.

4 jaar geleden

Reactie op AmyS

Ik heb deze. Hij is erg leuk en betaalbaar 😁
Deze had ik ook voor mijn eerste. Ik wil deze ook voor mijn 2de. Heb je deze besteld?

4 jaar geleden

Reactie op Team-Leckers

Deze had ik ook voor mijn eerste. Ik wil deze ook voor mijn 2de. Heb je dez ...
Ik heb m bij de prenatal gekocht. Maar hij is ook online te bestellen

4 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd naar foto's van de binnenkant, wie zou die willen maken om een beeld te krijgen van de inhoud?😊

4 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd naar foto's van de binnenkant, wie zou die willen make ...
Ik kan morgen wel even wat foto’s maken. Zijn vandaag een dag wezen schaatsen met ons neefje en ik ben kapot (dat komt vast door de zwangerschap), lig dus al extreem vroeg in m’n bedje. Maar morgen ochtend wil ik wel even wat foto’s delen.

4 jaar geleden

Dit kan je per 2 weken invullen

4 jaar geleden

Voorbeeld van eerste afspraak bij VK