27 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb gisteren leuke jurkjes gekocht bij L&L en JBC 😇

3 jaar geleden

In principe kun je alle jurken pakken die los zitten vanaf onder de borst. Het hoeft niet perse een positie jurk te zijn om het tijdens de zwangerschap te kunnen dragen. Keuze in echte positie kleding is sowieso echt belachelijk vind ikzelf 😅 Enige waar ik wel nog op zou letten mocht je straks borstvoeding willen geven. Is dat je een soort wrap dress hebt zodat je nog makkelijk zou kunnen voeden of kolven. Anders hangt het straks alsnog onbedoeld in de kast 😉 maargoed als je kunstvoeding gaat geven kun je dat laatste negeren want dan heb je daar uiteraad geen last van.

3 jaar geleden

Bij bonprix of ali ? Hebben ze meestal wel leuke jurkjes voor een kleine prijs 😊

3 jaar geleden

ik ga vanavond ff kijken thnx😊

3 jaar geleden

Reactie op Snoepertje20

Ik heb gisteren leuke jurkjes gekocht bij L&L en JBC 😇
ik ga vanavond ff kijken op de site's😊

3 jaar geleden

Ik heb leuke kleding bij shein besteld. Weet niet hoe snel je de jurk nodig hebt want verzending duurt wel rond de 10 werkdagen.

3 jaar geleden

toch wel, ik wist het niet zeker dat wordt binnenkort lekker ouderwets in de stad shoppen i.p.v online😂 ik wil idd wel borstvoeding geven dus daar ga ik op letten thnx voor de tip😊

3 jaar geleden

Reactie op ManonDominic

Bij bonprix of ali ? Hebben ze meestal wel leuke jurkjes voor een kleine pr ...
ik ben zelf nu al 30 weken dus ben bang als ik via ali bestel het binnenkomt als ik ben bevallen😂 bij bonprix heb ik helaas niks leuks gezien😔

3 jaar geleden

Idd van mamalicious, erg leuk en op zalando nu leuke prijzen! Onderstaand heb ik ook, maar dan in het roze, zit erg lekker en staat leuk

3 jaar geleden

Reactie op elja

Idd van mamalicious, erg leuk en op zalando nu leuke prijzen! Onderstaand h ...
ik ga vanavond kijken😊 thnx

3 jaar geleden

Ja, die heb ik ook! Maar dan lichtroze. Hij is superrekbaar en comfortabel... Het lijkt er zelfs op dat je hem na de zwangerschap ook gewoon kan dragen... 🤔

3 jaar geleden

Ik ben afgelopen dinsdag getrouwd in m’n 31e zwangerschapsweek.. was echt niet makkelijk iets passends te vinden, heb overal voor zwangerschapskleding gezocht, maar ben uit eindelijk geslaagd bij de Vero Moda met een “normale” bloemen jurk 🙈

3 jaar geleden

Ik heb deze van de only. Zit heerlijk, met een strik net boven de buik en niet te lang of te kort. En het is geen positiemode dus kan m daarna ook gewoon nog aan!

3 jaar geleden

Asos heeft mooie feestjurken je Kan gewoon met ideal betalen , je moet wel week wachten op bezorging , maar hun zwangerschaps kleren zijn top en zitten super.

3 jaar geleden

Asos vond ik echt een ramp! Heb ruim 3 weken moeten wachten op m'n bestelling en de maten zitten heel anders dan wat je bij Zalando besteld. Kwaliteit zag er ook niet heel top uit.

3 jaar geleden

Seraphine? Zitten leuke schattige jurkjes bij en heb je binnen een week in huis!

3 jaar geleden

Reactie op LK547

Asos vond ik echt een ramp! Heb ruim 3 weken moeten wachten op m'n bestelli ...
Jammer dat je een rampervaring had 🤔ik heb 4 zwangerschap (feest)jurken ,ook voor shoots. De jurken zijn afgeprijst, ehm nee dit is geen luxe kwaliteit merk... ik draag en was ze dus supervaak , want ze zitten zo lekker🥰.. door Corona duurde het een week 🤷🏽‍♀️, Maar was het wachten waard...

3 jaar geleden

Reactie op juul95

ik ga vanavond ff kijken op de site's😊
Heb oa deze 😇