19 Reacties
5 jaar geleden
Hi! Ja heb ik ook nog steeds, lijkt wel iets vager te worden maar wel zichtbaar. Mn moeder vertelde me dat het bij haar haast een jaar geduurd had voordat het helemaal weg was. Dus nog even geduld hebben denk ik 😊😇
5 jaar geleden
Hoi, heel gek maar ik merkte een aantal weken na mijn bevalling dat ik tijdens het insmeren van mijn buik met babyolie, ik de streep deels weg kon vegen/scrubben met een natte washand. Ik heb nu al heel lang geen streep meer op mijn buik.
5 jaar geleden
Ik had een dunne maar wel een donkere streep (heb ook donker haar en ogen), maar die is al een tijdje weg; geen idee wanneer precies. Ondanks dat ik nog borstvoeding geef, dus zit nog vol hormonen.
Maar ik had gelezen dat het meestal in 9-12 maanden wel vervaagt, dus het wordt vast nog wel minder bij je!
5 jaar geleden
Ik heb hem ook nog steeds! En mijn navel is ook nog heel donker 🤔 Heb ook al gescrubd en gesmeerd maar het werkte niet
5 jaar geleden
Jep zit er nog! Ons meisje is van 4 augustus., heb mij laten vertellen dat het tot een jaar kan duren eer de streep verdwijnt dus ik maak mij er maar niet te druk om 😊
5 jaar geleden
Hier ook nog voor een klein stukje zichtbaar! Ik ben bevallen op 1/8 :) ik let er al niet meer op, haha. En als ik het eens opmerk, dan is het een mooie reminder van wat mijn lijf allemaal heeft gepresteerd voor ons kakfabriekje 🥰
5 jaar geleden
Hier ook nog een streep! Het mooie is dat na de keizersnede de stukjes niet terug in 1 lijn zijn geplaatst dus ik heb een soort van scheef kruispunt op mijn buik nu. Kan er wel om lachen, is niet zo standaard 🙈😂
Ben benieuwd of bij een eventuele 2e zwangerschap de lijn dan weer op dezelfde plek loopt, zou wel een mooie herinnering zijn aan ons 1e moppie.
5 jaar geleden
Reactie op sharon27
Ik had echt een duidelijk streep maar heb die gewoon weg kunnen wrijven.. d ...
Het is pigment, daarom hebben donkere huiden vaak een duidelijkere streep. Als je huid vernieuwd gaat dit pigment weer weg (net zoals met bruin worden van de zon, dat vervaagt ook met de tijd), daarom kun je hem er af 'wassen/wrijven'; je wrijft gewoon het bovenste laagje van je huid eraf.