30 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier een fanatieke zwangerschapszwemster. Love it. Krijg er zoveel energie van.

3 jaar geleden

Ja goed he dat het weer is, Ik ben vorige week voor het eerst geweest en ga morgen weer. Het is echt ontspannings zwemmen. Je doet amper wat. Wel is het water h茅茅rlijk warm en slaap je savonds extra lekker. Ook vind ik het leuk om andere meiden te spreken.

3 jaar geleden

Komende maandag sluit ik mij aan bij zwangerschap zwemmen. Heb er zin in. Eindelijk wachtlijst af. 馃挒馃

3 jaar geleden

Ik wil heel graag weer gaan zwemmen. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en ik was in maart weer begonnen. Helaas start het zwembad bij ons in de regio nog niet.

3 jaar geleden

Reactie op Zoezane

Ja hier een fanatieke zwangerschapszwemster. Love it. Krijg er zoveel energ ...
ik ben benieuwd, ik hoop dat ik het ook erg leuk ga vinden(heb er wel echt veel zin in)

3 jaar geleden

Reactie op Missss30

Ja goed he dat het weer is, Ik ben vorige week voor het eerst geweest en ga ...
ik ben zo blij, vorige week heb ik gereserveerd en sindsdien heb ik het er alleen maar over馃檲馃檲. Ik ben erg benieuwd en hoop dat ik dan vanavond lekker ga slapen(paar dagen slecht geslapen......)

3 jaar geleden

Komende maandag sluit ik mij aan bij zwangerschap zwemmen. Heb er zin in. E ...
wordt dat dan de eerste keer? Wij hadden helemaal geen wachtlijst(gelukkig)

3 jaar geleden

Reactie op Kris88tel

Ik wil heel graag weer gaan zwemmen. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaa ...
ooo dat is wel minder. Ik had zelf nooit verwacht dat het hier al kon, was al bang dat als ik net was bevallen(eind augustus) dat dan een paar dagen later het open ging. Maar gelukkig is dat niet zo馃槉. Ik hoop voor u dat ze snel open gaan

3 jaar geleden

ben net thuis van de zwangerschapszwemmen, niet veel actiefs gedaan maar toch vond ik het super leuk. Heb nu al gereserveerd voor volgende week

3 jaar geleden

Oh huh is t weer mogelijk?

3 jaar geleden

Oh huh is t weer mogelijk?
bij ons in het dorp wel gelukkig馃槉

3 jaar geleden

Reactie op juul95

bij ons in het dorp wel gelukkig馃槉
Ik ga even checken bij ons!

3 jaar geleden

Ik zwem.nu 3x in de week, 2x rustig banen met schoonmoeder of zwangere vriendin, zaterdag ochtend in mn eentje borstcrawl. Zo blij dat ik weer kan zwemmen. Want ik kon niks ivm zenuwbeknelling in mn been

3 jaar geleden

Wil ook zo graag!!! Baalde enorm dat het niet kon!!! Afspraak stond al met vriendin. Maar wat ik me afvraag, al die bacterien. Warm vochtig. Chloor zal hoop doodmaken. Maar zwembad vindt altijd al broeinest van bacterien. Niemand moeite mee.? Of wordt hier extra op gelet? Andere regels?

3 jaar geleden

Hier ook! Was al gestart en had net een 10 badenkaart aangeschaft toen de boel dicht ging. Vanaf morgen start hier in het zwembad de zwangerengroep weer. Ik ga volgende week weer mee doen, morgen nog even andere plannen. De lessen kun je hier zo zwaar of zo licht maken als je zelf wil, ligt maar net aan hoe fanatiek je de oefeningen mee doet. Ik vind het heerlijk!! Verheug me alweer op volgende week. Hier wel aangepaste regels. Je moet je zwemkleding thuis al aan doen en thuis douchen enzo. Ik vind het prima, niet zo bang voor bacteri毛n. Daar ben ik bij de supermarkt banger voor.

3 jaar geleden

Jammer genoeg geen zwangwrfit bij ons nog. Alleen baantjes maar dat ga ik niet volhouden

3 jaar geleden

Reactie op Charlottevk100

Ik zwem.nu 3x in de week, 2x rustig banen met schoonmoeder of zwangere vrie ...
is dat te doen 3x in de week zwemmen? ik wil binnenkort ook weer een keer met mijn vriend zwemmen, alleen vind ik baantjes zwemmen niet zo heel leuk馃槀馃檲. Dat klinkt erg pijnlijk die zenuwbeknelling, wel fijn idd dat het zwembad weer open is馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Hallo Baby

Wil ook zo graag!!! Baalde enorm dat het niet kon!!! Afspraak stond al met ...
is het bij jullie nog niet begonnen dan?? dat is wel balen. Nee ik denk niet zo na over de bacterien, geen idee of daar extra op wordt gelet

3 jaar geleden

Reactie op LauraHM85

Hier ook! Was al gestart en had net een 10 badenkaart aangeschaft toen de b ...
fijn idd dat het weer kan馃槉 alvast veel plezier volgende week. Ik heb al een plek gereserveerd voor volgende week, ben van plan dit elke week te gaan doen. Dat is wel beter dat je de lessen zelf zwaarder of lichter kan maken, ik weet niet of dat bij ons ook zo is. Wij hebben idd ook aangepaste regels(de zelfde als bij jullie alleen mogen wij ook niet naar de wc daar)

3 jaar geleden

Jammer genoeg geen zwangwrfit bij ons nog. Alleen baantjes maar dat ga ik n ...
ooo dat is wel balen, hopen dat het snel weer begint bij jullie馃槉